Dobrý moment a pěkná netriviální kompozice, i když bez toho vršku by to bylo zajímavější. Technicky je pro mě ale už za čárou a na papíře 30x40 bych to asi vidět nechtěl.
Já mám důvody proč tu fotku obdivovat. Především považuju za nesrovnatelně větší kumšt působivě vyfotit všední scénu, než něco, co je působivé samo od sebe. Třeba pěknou babu nebo nějaké rezaté monstrum. Teprve když najdete odvahu odhodit záchranný pás atraktivního objektu, můžete ukázat, jak dobře vidíte a kolik toho umíte. Tím nechci říct, že by všední scéna nešla vyfotit blbě, naopak, máme tu na to i specialisty.
A pak samozřejmě Isaden v hodnocení notoricky nadržuju.
PS: Omlouvám se za nesrozumitelnost tohoto sdělení kolegům, kteří ještě nedospěli do úrovně, kde by dokázali rozeznat svoje nadšení pro fotografovaný objekt od fotografického kumštu.
Díky, Radime. Námět je ovšem ztěží objektivně hodnotitelné kritérium, to snad chápeš i jako kanonista :) Například ne každý má na vrcholu hodnot budování galerii ksichtů z celého okresu a přesto se i v takovém žánru občas nějaká fotka povede.
Obsahově je to výborné, na výtvarně silnou fotku trochu přeplněné věcmi, i když důvody chápu. Ta vyšedlá emulace jakési emulze mi to nijak nevylepšuje, mám pocit, že k dokumentu nepatří.
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
A pak samozřejmě Isaden v hodnocení notoricky nadržuju.
PS: Omlouvám se za nesrozumitelnost tohoto sdělení kolegům, kteří ještě nedospěli do úrovně, kde by dokázali rozeznat svoje nadšení pro fotografovaný objekt od fotografického kumštu.
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |