Tahle je lepší, pěkné světlo barevné kombinace, ale ta rozmáznuté větvička to neijak nevylepšuje, musela by být výraznější, aby nevypadala jen jako chyba. Trochu moc postprocesu ve tváři.
Pěkná fotka, optimální stanoviště a technicky bezvadná, jak je u Toma zvykem.
Jen nějak nechápu tu vlnu nostalgie kolem odstřelu, to musí být nějaký lokálně specifický posun myslí, když se píšou petice, aby něco takového zůstalo strašit nad městem. A proč ne rovnou i s tím kouřem, kterým to léta otravovalo vzduch.
Hodně neujasněná fotka co do rozpačité kompozice, hlavního objektu, popředí, pozadí atd. Je tam nejmíň půl okresu navíc, k tomu ta záda, atd. Obecně tyhle fotky dlouhým ohniskem typu snajpr ze zálohy málokdy zaberou.
Nevím. Plastické protisvětlo se snaží, ale spodku dominuje vzorek píce, prostředku kompoziční chaos a vršek je čisté klišé. Na můj vkus je tam moc materiálu a málo cílevědomého zacházení s ním.
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jen nějak nechápu tu vlnu nostalgie kolem odstřelu, to musí být nějaký lokálně specifický posun myslí, když se píšou petice, aby něco takového zůstalo strašit nad městem. A proč ne rovnou i s tím kouřem, kterým to léta otravovalo vzduch.
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Do hněda to máš schválně? Na oblohu se to moc nehodí.
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Čímž tě nechci odradit, jakákoli myšlenka je lepší než žádná.
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |