OK! Příště nebudu tolik tlačit na pilu. Snímek jsem zmenšoval na opravdu nechutném monitoru, tedy výsledek je asi přehnaný. To uvidím až doma (a asi to se mnou sekne :))
Přišel jsem, ale neviděl jsem, natožpak abych zvítězil. Opravdu klobouk dolu, vycucnul jsi z daného místa maximum. Jen pro zajímavost - pravděpodobně tě mám v záběru, já v té době zrovna cílil z vršku Bukovce zrovna tímto směrem
Záplava dvojek a jedniček. Tedy, na pP jsem už také viděl zoufale kýčovité kousky, které nasávaly nejvyšší známky jen proto, že mnoho lidí prostě nebylo sto přidat vlastní názor a prostě jen okoukali hodnocení od souseda. Tady je to stejné, ale v poněkud inverzních barvách. To mne rozesmutňuje.
Dětské póry na kůži jsou buď daleko menší než u dospělého člověka anebo prodělala těžkou detexturaci v PS. Možná bych tolik netlačil na pilu. Zatímco v digitální malbě a CGI se grafici předhánějí o zobrazení realistické pokožky, fotografové jdou opačným směrem. Výsledek je zvláštní. Brzy bude virtuální postava vypadat lidštěji než člověk.
Ergo, snímek s nápadem, realizací za plný počet. Gumová pleť za bod dolů
Podané je to zajímavě, ale dalo by s z toho vytěžit více - pokusit se najít fragmenty a napasovat je tak, aby navzájem participovaly. Přinejmenším, alespoň odehnat kašnu kousek víc od okraje.
Za zmínku tu stojí světlo - obvykle přímé polední světlo spíše uškodí, ale tady bylo použito naprosto výborně - položilo kontrast světla/stínu na dvě protilehlé strany vnitřního nádvoří a celá budova tím získala zajímavý vzhled.
Ucho se mi do záběru sice nevešlo, ale uříznout jej zcela mi přijde proti logice anatomie. To potom bych musel uříznout i kus tváře a celý balanc fotky by šel pryč. I kdyby tam bylo ucho celé, zřejmě bych jej stejně pasoval tak aby procházelo hranou fotografie - důvod je prostý a vychází ze základních lidských anatomických parametrů - ucho je prostě zcela ve středu kružnice, která opisuje čelo, lícní kosti, týl a temeno. A kde jinde přirozeně řezat kruh, než vprostřed ?
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Ergo, snímek s nápadem, realizací za plný počet. Gumová pleť za bod dolů
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Za zmínku tu stojí světlo - obvykle přímé polední světlo spíše uškodí, ale tady bylo použito naprosto výborně - položilo kontrast světla/stínu na dvě protilehlé strany vnitřního nádvoří a celá budova tím získala zajímavý vzhled.
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Martin Růžička: e? Aha! Chachacha :))))) No, když to napíšeš malými písmeny .....
Robert Mekiš |