Koberce s.r.o. aneb krajinky na míru! Je to ale šedivka - z vlastní zkušenosti vím, že se sytá zelená překlopí do tmavě šedé, dojde-li na desaturaci. Možná by to tady sneslo pomoc od Photoshopu a jeho úrovní a křivek.
Éterická aerodynamika motýla na okrovém pozadí. To je parádička. Navíc technicky i esteticky bezchybné.
Škoda, že z toho mračna motýlů, které jsi tu popisoval nebyl žádný fotoúlovek. Ergo, pokud se někdo rozhodne podobně šílený plán rekonstruovat, zpravte mně o něm, rác se přijdu podívat.
Miro Mandák: Miro, vepředu je modrá obloha, vidíš ? Tam ti lidé jdou. Modrá obloha=bezpečí. Kde je modrá obloha, svítí slunce. Když se slunce sklání k západu, svítí šikmo a nasvítí i krajinu pod příkrovem mraků. Proto nasvětlená krajina a dlouhé stíny.
Takové stromy jsou tuze nebezpečné - chvíli se nekoukáš a hned ti přirostou k rámečku! To je potom patálie!
Fotogenický strom ve výborné kompozici. A to jsem ani netušil, že se může takto zatažené nebe k něčemu hodit a vida - ke kontrastu se změtí větviček. 5+
Tak to mně zase ano! Svépomocně vyrobit kompozici tam, kde se nabízí jen linie horizontu, je pořádný kus invence. Navíc v zajímavých světelných podmínkách.
Vítězslav Bukovský: Ale jak tam toho cyklistu napasovat ? Leda tam nějakého nešťastníka dotlačit, strčit mu pod zadek kolo a celou legraci nainscenovat. Osoby na snímku jsou náhodní kolemjdoucí
Vít Švajcr: Měls dát za 3, není dobré se nechat ovlivňovat proudem. Možná si na mně vzpomeneš, až budeš někdy stát v terénu s téměř černými bouřkovými mraky a najednou se ti mezerou prodere slunce.
Michal Miko: Rovnal jsem to podle křivých sloupů a stromů, až jsem byl natolik zblblý, že z toho vzešlo toto.
snad křídla bílá budu mít(...magická zastavení...) [Ivan Rusek | | ] 5 Robert Mekiš | | | 12:36:05 29.03.2004
Fííííí. Pěkně vychytaný okamžik s narafičeným kostelíkem na kopečku. Dalo by se polemizovat, zdali udělat jeden či několi krůčků vpřed a tím opticky zvětšit stromy, aby se obloha s beránkama nevymykala kontrole. Ale je to jen takový pocit. I tak je to parádička! 5+
No, já mám pořád neodbytný pocit, že se to lehce kácí - alespoň základny mraků by tě z toho mohly usvědčit. Také kompozice není ideální - všechno zajímavé je sdrcnuté do jedné směsice, která zabírá tak 15% plochy snímku, zbytek plochy je nevýrazný. Proč to ?
Před nějakým časem se zde podobná záležitost diskutovala. Na serveru specializovaném na fotografie se fotomanipulace cizího díla sotva potká s adekvátní hodnocením. Je potřeba měřit své schopnosti v prostředí, které je na to uzpůsobeno.
Koneckonců bys mohl reprezentovat naše barvy na serveru www.GFXartist.com. Přinejmenším jsou tam lidé, kteří by tě mohli inspirovat, třeba Greg Martin nebo Gary Tonge
Mít tam Sfingu větší, tak by to byl echt super snímek. Ale i takto je to "decissive moment " jak řemen, protože něco takového se jen tak nedá načasovat.
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Škoda, že z toho mračna motýlů, které jsi tu popisoval nebyl žádný fotoúlovek. Ergo, pokud se někdo rozhodne podobně šílený plán rekonstruovat, zpravte mně o něm, rác se přijdu podívat.
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Fotogenický strom ve výborné kompozici. A to jsem ani netušil, že se může takto zatažené nebe k něčemu hodit a vida - ke kontrastu se změtí větviček. 5+
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Než jsem došel až ke stromům, byl zenit již jasně modrý.
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Koneckonců bys mohl reprezentovat naše barvy na serveru www.GFXartist.com. Přinejmenším jsou tam lidé, kteří by tě mohli inspirovat, třeba Greg Martin nebo Gary Tonge
Robert Mekiš |