Líbí se mi to! A to hodně: Výtečně vystižený moment - kompaktní mraky, ale s prokreslenou texturou. Sníh na hoňském hřbetu, který odděluje jezdce od pozadí. Úhel záběru a kompozice přesně odpovídá atmosféře. Dokonce i rámeček byl vhodně zvolen.
Akorát bych odřízl tak deset pixlíků zprava, aby tam nerušil roh toho podstavce, ale i tak je to jednoznačně perfektní fotka! 5+
Nožka je trošku máznutá, asi dlouhý čas a tedy pohybová neostrost. Také bych to rád viděl krapet světlejší. Ale každopádně je to nádherný snímek - jak technicky, tak kompozičně. Pětku si to zaslouží. Píši nedostatečnou
Já pořád doporučuji fotit s filtrem a tady by byl ku prospěchu. Šedý přechodový, například Cokin A120.
Všechna panoramata si spojuji v PS také sám. K jemné vinětaci, která ti zřejmě zkomplikovala přechod a která je nejvíce patrná na bezmračné obloze, je potřeba netlačit tolik na pilu a snížit účinnost gumy. Třeba na 15% a prostě to tou myší to tam došťourat. Poloměr: na oblohu až 300, na krajinu a hlavně kontury 45.
Jednou se mi jeho německý kolega ze služby Horst Honisse sápal na okno, chtěl dovnitř za světlem. Když zmerčil v mojí ruce foťák, nechal toho a radši odlétl.
Zdeněk Kubánek: no jo! Vida! Chodíme po stejných stezkách. Takže až uvidíš fousatýho podivína který běhá po lese s foťákem na napůl rozbitým stativu, tak se nelekni. Jsem neškodnej:)
Já vím, já vím. Horizont je v půlce. Udělal jsem několik zoufalých ořezů, včetně těch, které zmiňuješ, pokaždé se mi z toho ztratilo to zdání krasobruslařky v pohybu.
František Fiľakovský: Slipy. Mokré. Ostatně prakticky všechno, co jsem měl na sobě. Potom jsem se odvážil na led a samým překvapením, že mne unese, jsem se po něm začal plazit a fotil makrofotky bublinek. Pak slunce úplně zašlo, mně začaly cvakat zuby, tak jsem to tam zabalil a hned po návratu první vzorek hodil na pP.
Ten úhel náklonu není až tak dramatický, dalo se to vyrovnat v nějakém fotoeditoru. Také bych doporučil upravit úrovně - tím se ztratí pocit oparu, protože černá na tvé fotce není černá. Vítej
Je ten stůl spíše obdélníkový anebo čtvercový ? Třeba by se povedlo vytěsnit lištu, pokud by se fotilo z čela stolu. Jinak barevně je to lahůdka, tedy je zřejmé, že trocha experimentování přinese své ovoce - stačí vylepšit kompozici, pohlídat si drobné nečistoty v obraze (úplně vlevo) a na závěr ještě doostřit.
Docela by mne zajímal čas a ISO, případně redukce šumu - sony DSC f 717 neznám a nevím, jestli je to digitál či analog a ze snímku to nedokáži určit.
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Akorát bych odřízl tak deset pixlíků zprava, aby tam nerušil roh toho podstavce, ale i tak je to jednoznačně perfektní fotka! 5+
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Všechna panoramata si spojuji v PS také sám. K jemné vinětaci, která ti zřejmě zkomplikovala přechod a která je nejvíce patrná na bezmračné obloze, je potřeba netlačit tolik na pilu a snížit účinnost gumy. Třeba na 15% a prostě to tou myší to tam došťourat. Poloměr: na oblohu až 300, na krajinu a hlavně kontury 45.
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Docela by mne zajímal čas a ISO, případně redukce šumu - sony DSC f 717 neznám a nevím, jestli je to digitál či analog a ze snímku to nedokáži určit.
Robert Mekiš |