Když jsem byl koncem léta v Německu, díky ponechané úrodě na pospas, jich tam sršelo habaděj. Překvapilo, že moje fóbie poněkud otupěla. Ale na blíž, než jeden metr, jsem se neodvážil
Je to syntetické až běda, příliš z toho čiší photoshop. Ale jestli zjistím, že je to bonsaj skutečně naaranžovaná do dlažby, budu mít máslo na hlavě :)
PS: Když už transparentní rámeček, proč ne z předlohy o stejné velikosti ?
Hledám kloub. Strašně rád bych prohlásil, že máš velmi VELMI speciální plyn, který je těžší, než voda. Ale to mi nikdo neuvěří. Spíš bych to viděl na dvojí expozici, lepidlo, otočnou desku a hodně času na zvětrání vody.
Jak tak skáču napřeskáčku tvojím portfoliem, zjišťuji, že se do klasické škály nevejdu. Jsou to excelentní záležitosti, neskutečně inspirativní. Tento snímek se mi zatím líbí nejvíce.
Syrové předivo industrializace II. - cyklus [Robert Mekiš | | ] Robert Mekiš | | | 15:35:04 10.12.2003
Jiří Březina : Budeš se divit, ale fotku jsem skutečně nemusel řezat. Šmoulil jsem to tam nějakých pět minut, než se mi to tam vešlo. C4000 prostě není dostatečně wide a já (ještě pořád) nemám WCON
Syrové předivo industrializace II. - cyklus [Robert Mekiš | | ] Robert Mekiš | | | 14:18:28 10.12.2003
Nebojte, nebral jsem minulé rady nadarmo, já jsem pouze zachovával styl série
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
PS: Když už transparentní rámeček, proč ne z předlohy o stejné velikosti ?
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |