VV: já jsem nepoužil slovo "špatně", ale k otázce.
Já vnímám Akt především jako rafinovanou hru světla, stínu a křivek a tady z toho nedostávám téměř nic... samotná obnažená prsa ještě pro mě akt nedělají (v mnoha výborných aktech stejně ani vidět nejsou - pouze nějaké křivky, výseky těla). Tady mi nějaká rafinovanost (nebo větší nápad) chybí, je to v podstatě pouze popisné... s tímhle by nevystačil ani Drtikol před 80 lety. Skoro bych řekl, že je to "nefotografické", nejvíce mi to připomíná školní práci s tuhou a papírem.
hele, tohle já nějak neumím vůbec ocenit... pro mě je to "přeestetizované" což není dobře a je to takové "neuvolněné", v divné strnulosti. Působí to na mě nepříjemně, anti-eroticky, vůbec nechápu proč tohle takhle...
Jediné, co mě částečně baví je horní 1,5 cm s těmi rty a docela dobrým ořezem
je to taková celkem příjemná fotka z výletu, kdybys chtěl aby to bylo něco víc, tak bys musel důsledněji přemýšlet o pozadí, světle, výrazu...
jenom takové maličkosti: koukni třeba na ty prsty, vždyť je má uříznuté, jakoby pět let pracovala na cirkulárce... nebo ta hrana zdi ji prochází až příliš důsledně hlavou, ten bílý akcent v levém horním rohu také není ideální atd...
Takže jako fotka_z_výletu je to celkem fajn a vůbec nic proti tomu, ale jako fotografický portrét to má ale dost rezervy
To je fajn, ale chtělo by to ještě trochu vylepšit převod do čb a trochu to "rozsvítit" nějakou alespoň jemnou "cestou světla".
A pozor na ten velký bílý flek v popředí, je moc agresivní
Stando, já nemůžu za to, co se ti implikuje (v tom máš logickou botu)
co píšeš o pozadí jako nástroji - souhlas (ostatně není proti čemu protestovat)
v tomto konkrétním případě - šlo vyřešit kreativněji než čistě černou, tedy použito nedostatečně_vhodně (imho)
a opravdu si tady nechci plácat játra, ty doby kdy mě tyhle fajty braly jsou už dost dlouho pryč ... rozvedl jsem to jenom kvůli tobě, páč jsi jeden z mála tady, kdo tomu rozumí. the end.
barevně sladěné - fajn
technicky v pohodě - fajn
co se mi jeví ale jako problém je to černé pozadí, to je příliš sterilní a dneska je černé pozadí vnímáno spíš jako chyba (znouzectnost, nedostatečnost), alespoň nějaký náznak barvy by to chtělo
další věc je, že to celé stojí na jednom nápadu - což u sólovky nevadí, ale v té sérii se to poměrně rychle okouká a je to už jenom takové pořád stejné opakování...
Nicméně, po dlouhé době tady na PP něco s čím si někdo dal trochu práce, přemýšlel u toho a o něco se snažil...
světlo fajn, až profesorský... ale je to jak divadelní fotka z roku 1920
(focená digitálem s kinofilmovým rámečkem, tedy zřejmě Dada, což byl tehdy poměrně populární umělecký styl)
kdyby alespoň kompozice fungovala, ale tady ti nefunguje vůbec nic... pro mě jako pro diváka je to úplně zbytečná (= prázdná) fotka o ničem, domatlaná ve fotošopu...
ajajaj... čoveče, tohle už je pro mě Naprostý Kýč
byl bych to schopen brát jako reklamní fotku 60. let, kdyby to tehdy vyfotil Fred Kramer, ale Dneska a Takhle.... Ne, to se ve mně příčí, bohužel..
Mně tahle série, její obrazové pojetí dost připomíná poetiku Leni Riefenstahl, což nemyslím nijak zle; jenom mi to prostě hned ta její 30.-40. léta evokuje...
jinak tahle fotka je první, u které jakž takž (pro mě) funguje rozvržení toho obrazu a poměry jednotlivých "hmot" ... a stejně jsi zase o něco dál než by při daném ohnisku pro mě bylo ideální a nahoře je toho moc
Fbh Hans Sachse |
Já vnímám Akt především jako rafinovanou hru světla, stínu a křivek a tady z toho nedostávám téměř nic... samotná obnažená prsa ještě pro mě akt nedělají (v mnoha výborných aktech stejně ani vidět nejsou - pouze nějaké křivky, výseky těla). Tady mi nějaká rafinovanost (nebo větší nápad) chybí, je to v podstatě pouze popisné... s tímhle by nevystačil ani Drtikol před 80 lety. Skoro bych řekl, že je to "nefotografické", nejvíce mi to připomíná školní práci s tuhou a papírem.
Fbh Hans Sachse |
Jediné, co mě částečně baví je horní 1,5 cm s těmi rty a docela dobrým ořezem
Fbh Hans Sachse |
jenom takové maličkosti: koukni třeba na ty prsty, vždyť je má uříznuté, jakoby pět let pracovala na cirkulárce... nebo ta hrana zdi ji prochází až příliš důsledně hlavou, ten bílý akcent v levém horním rohu také není ideální atd...
Takže jako fotka_z_výletu je to celkem fajn a vůbec nic proti tomu, ale jako fotografický portrét to má ale dost rezervy
Fbh Hans Sachse |
Fbh Hans Sachse |
A pozor na ten velký bílý flek v popředí, je moc agresivní
Fbh Hans Sachse |
co píšeš o pozadí jako nástroji - souhlas (ostatně není proti čemu protestovat)
v tomto konkrétním případě - šlo vyřešit kreativněji než čistě černou, tedy použito nedostatečně_vhodně (imho)
a opravdu si tady nechci plácat játra, ty doby kdy mě tyhle fajty braly jsou už dost dlouho pryč ... rozvedl jsem to jenom kvůli tobě, páč jsi jeden z mála tady, kdo tomu rozumí. the end.
Fbh Hans Sachse |
Fbh Hans Sachse |
technicky v pohodě - fajn
co se mi jeví ale jako problém je to černé pozadí, to je příliš sterilní a dneska je černé pozadí vnímáno spíš jako chyba (znouzectnost, nedostatečnost), alespoň nějaký náznak barvy by to chtělo
další věc je, že to celé stojí na jednom nápadu - což u sólovky nevadí, ale v té sérii se to poměrně rychle okouká a je to už jenom takové pořád stejné opakování...
Nicméně, po dlouhé době tady na PP něco s čím si někdo dal trochu práce, přemýšlel u toho a o něco se snažil...
Fbh Hans Sachse |
Fbh Hans Sachse |
(focená digitálem s kinofilmovým rámečkem, tedy zřejmě Dada, což byl tehdy poměrně populární umělecký styl)
Fbh Hans Sachse |
Fbh Hans Sachse |
Fbh Hans Sachse |
Fbh Hans Sachse |
Fbh Hans Sachse |
Fbh Hans Sachse |
Fbh Hans Sachse |
Fbh Hans Sachse |
Fbh Hans Sachse |
byl bych to schopen brát jako reklamní fotku 60. let, kdyby to tehdy vyfotil Fred Kramer, ale Dneska a Takhle.... Ne, to se ve mně příčí, bohužel..
Fbh Hans Sachse |
jinak tahle fotka je první, u které jakž takž (pro mě) funguje rozvržení toho obrazu a poměry jednotlivých "hmot" ... a stejně jsi zase o něco dál než by při daném ohnisku pro mě bylo ideální a nahoře je toho moc