je to takový žánrový obrázek, celkem fajn...
má to pěkné barvy
ale nešťastný formát (lepší by byl klasický reportážní 3:2) a potom je to v tom formátu moc nacpané (málo místa nahoře i vpravo - to jsou takové zbytečně iritující doteky s okrajem), kdybys měla větší odstup nebo širší ohnisko, tak by to vyšlo lépe... na té druhé fotce ta trčící ruka vlevo nemá co dělat!
PS: bych si dovolil nesouhlasit hned ve dvou rovinách (když pominu to, že o "sterilní čistotě" nepadlo ani slovo):
1) dobří dokumentární a reportážní fotografové dokáží pracovat s pozadím tak, aby v nejlepším případě fotku podporovalo a do značné míry utvářelo nebo alespoň neškodilo - tedy pracují s kompozicí a se clonou atd...)
2) ani v ateliéru se nemusí pracovat se "sterilní čistotou", protože jakž už výše řečeno, pozadí (kulisy) jsou pro fotku velmi důležité
se obávám, že to nejde zachránit, leda bys jí před tui ruku přiretušovala stromek - ale žádná jiná kouzla (zesvětlováni/ztmavování) tady nepomohou... vzdej to a ušetříš spoustu času nebo tu ruku něčím zakryj
mně přijde, že kompozice je v pořádku, světlo celkem taky, ale ta ruka s těmi prsty to posílá do koše (vypadá jak kachní noha nebo co, brrrr...) škoda, protože jinak je to příjemná momentka
ale tu scénu by to chtělo trochu více uspořádat, aby to pozadí tolik nerušilo, případně více hrálo: babičce trochu nešikovně roste další hlava z ramene, ale hlavně ty plochy oblouku (světlý, tmavý, šedý) ji rostou rušivě z hlavy - kdyby se fotografka namáčkla více na ty lavice vpravo, a tím celý záběr nakomponovala více doleva, tak by babička měla celou hlavu v šedivém pozadí a zároveň by schoval ten z ramene vyčuhující mladík... a taky by možná stačil malý krok dozadu a už by na nás babička nebyla tak "navalená"
ta scéna má velký rozsah jasu - chtělo by to více doladit postproces a tonalitu (hlavně ve světlech) nebo to vzít na film, ten by to pobral lépe.
ne-e, tohle není pepík sudků
to se vůbec nepovedlo
to je úplně ukázkově jakože všechno dobře a přitom venkoncem špatně; bez kouzla, předvídatelně, fotoamatérsky...
nehledě na ohlasy dole
omlouvám se, ale tohle neberu
Fbh Hans Sachse |
Fbh Hans Sachse |
Fbh Hans Sachse |
má to pěkné barvy
ale nešťastný formát (lepší by byl klasický reportážní 3:2) a potom je to v tom formátu moc nacpané (málo místa nahoře i vpravo - to jsou takové zbytečně iritující doteky s okrajem), kdybys měla větší odstup nebo širší ohnisko, tak by to vyšlo lépe... na té druhé fotce ta trčící ruka vlevo nemá co dělat!
Fbh Hans Sachse |
1) dobří dokumentární a reportážní fotografové dokáží pracovat s pozadím tak, aby v nejlepším případě fotku podporovalo a do značné míry utvářelo nebo alespoň neškodilo - tedy pracují s kompozicí a se clonou atd...)
2) ani v ateliéru se nemusí pracovat se "sterilní čistotou", protože jakž už výše řečeno, pozadí (kulisy) jsou pro fotku velmi důležité
Fbh Hans Sachse |
První šla s výhradami, tahle už ne...
Fbh Hans Sachse |
pěkná tonalita
Fbh Hans Sachse |
Fbh Hans Sachse |
Fbh Hans Sachse |
Fbh Hans Sachse |
Fbh Hans Sachse |
Fbh Hans Sachse |
Fbh Hans Sachse |
Fbh Hans Sachse |
Fbh Hans Sachse |
Fbh Hans Sachse |
Fbh Hans Sachse |
:-)
Fbh Hans Sachse |
ale tu scénu by to chtělo trochu více uspořádat, aby to pozadí tolik nerušilo, případně více hrálo: babičce trochu nešikovně roste další hlava z ramene, ale hlavně ty plochy oblouku (světlý, tmavý, šedý) ji rostou rušivě z hlavy - kdyby se fotografka namáčkla více na ty lavice vpravo, a tím celý záběr nakomponovala více doleva, tak by babička měla celou hlavu v šedivém pozadí a zároveň by schoval ten z ramene vyčuhující mladík... a taky by možná stačil malý krok dozadu a už by na nás babička nebyla tak "navalená"
ta scéna má velký rozsah jasu - chtělo by to více doladit postproces a tonalitu (hlavně ve světlech) nebo to vzít na film, ten by to pobral lépe.
ale je to dobrý posun vpřed
Fbh Hans Sachse |
Fbh Hans Sachse |
to se vůbec nepovedlo
to je úplně ukázkově jakože všechno dobře a přitom venkoncem špatně; bez kouzla, předvídatelně, fotoamatérsky...
nehledě na ohlasy dole
omlouvám se, ale tohle neberu