Opět paráda! ... k dokonalosti mi vpravo chybí (nebo možná naopak přebívá) malý kousíček směrovky. To ukrojení zrovna v místě, kde se ta křivka začíná stáčet dolů, mě trošku dráždí... Chtěl jsi to tak? Ale ostatně: ono to je stejné jako v životě... :-)
...Pěkně vyabstrahované konkrétno, já bych kompozici možná ještě zjednodušil (a zároveň tím zvýraznil hlavní motiv) uříznutím těch dvou tmavých trojúhelníků vpravo (asi 1/6 šířky) a malinko z leva - na čtverec ...
...vracím se poněkolikáté... nechtěl jsem původně nic psát, ale některé komentáře mi nedají :-)))
ad) Pavlína J. + tomasch :) P: ("bejt to focený na klasiku, budu asi unešená") - - - Snad vám rozumím, ale nechápu... Ke které klasice by se mělo couvnout, aby to byl 100% únos? Stačí film v kazetě? Nebo raděj svitkový? Či skleněná deska? A co třeba objektiv, kterým se dá ostřit? Není to pak pro fotografa příliš jednoduché? Takže camera obscura? --- To jsou snad jen nástroje - cíl a smysl fotografie je snad někde jinde, ne???
ad) Jiří B. ("...pozadí mě těmi detaily neúměrně zaměstnává a náklon tam dodává pro mě trochu nelogickou nestabilitu.) - - - Myslím, žes to trefil přesně: tohle právě tuto fotku zvedá nad tisíce ostatních (smavých, smutných, miloučce zapatlaných, ..., ..., ...atd.) dětských tvářiček! Pozadí, které tebe neúměrně zaměstnává, se všemi těmi detaily (vnějšího) SVĚTA DOSPĚLÝCH, je pro mě ve významovém kontrastu - mimo SVĚT toho DÍTĚTE - aspoň v tento okamžik, kdy je ponořeno zcela do sebe, do svého světa vnitřního... A logika náklonu a nestability? - - - Který z těch dvou světů je pro něj právě teď tím "skutečnějším", "důležitějším?", "silnějším"? víš to jistě? - Já tedy ne... :-)
Zdeněk Miklín |
Zdeněk Miklín |
Zdeněk Miklín |
Ale ostatně: ono to je stejné jako v životě... :-)
Zdeněk Miklín |
...Pěkně vyabstrahované konkrétno, já bych kompozici možná ještě zjednodušil (a zároveň tím zvýraznil hlavní motiv) uříznutím těch dvou tmavých trojúhelníků vpravo (asi 1/6 šířky) a malinko z leva - na čtverec ...
Zdeněk Miklín |
Zdeněk Miklín |
Zdeněk Miklín |
Zdeněk Miklín |
Zdeněk Miklín |
ad) Pavlína J. + tomasch :) P: ("bejt to focený na klasiku, budu asi unešená") - - - Snad vám rozumím, ale nechápu... Ke které klasice by se mělo couvnout, aby to byl 100% únos? Stačí film v kazetě? Nebo raděj svitkový? Či skleněná deska? A co třeba objektiv, kterým se dá ostřit? Není to pak pro fotografa příliš jednoduché? Takže camera obscura? --- To jsou snad jen nástroje - cíl a smysl fotografie je snad někde jinde, ne???
ad) Jiří B. ("...pozadí mě těmi detaily neúměrně zaměstnává a náklon tam dodává pro mě trochu nelogickou nestabilitu.) - - - Myslím, žes to trefil přesně: tohle právě tuto fotku zvedá nad tisíce ostatních (smavých, smutných, miloučce zapatlaných, ..., ..., ...atd.) dětských tvářiček! Pozadí, které tebe neúměrně zaměstnává, se všemi těmi detaily (vnějšího) SVĚTA DOSPĚLÝCH, je pro mě ve významovém kontrastu - mimo SVĚT toho DÍTĚTE - aspoň v tento okamžik, kdy je ponořeno zcela do sebe, do svého světa vnitřního... A logika náklonu a nestability? - - - Který z těch dvou světů je pro něj právě teď tím "skutečnějším", "důležitějším?", "silnějším"? víš to jistě? - Já tedy ne... :-)
Zdeněk Miklín |
Zdeněk Miklín |
Zdeněk Miklín |
Zdeněk Miklín |
Zdeněk Miklín |
Zdeněk Miklín |
Zdeněk Miklín |
Zdeněk Miklín |
Zdeněk Miklín |
Zdeněk Miklín |
Zdeněk Miklín |