libo by bylo, Jíťo, libá je i tvá nová fotka. Krom těch symbolů, které, kdo hledá, najde, se mi líbí zase podání. Je takové, že i jeřáb se stává nadčasovým tématem, místem k zadumání. Hák máš, tak se zas chyť, hej!, je nový den, sluníčko, a tak. zas krasožvaním, už se asi nepolepším :-)
S modelem se to má tak: naučil jsem Elegána navolno cválat na požádání a vracet se zpátky. Je to tak trochu jako s loveckým davcem, odletí, přiletí (často :). Je to bezva pocit, když se k tobě řítí půltunový frajer, zastaví těsně před tebou, funí a kouká, co bude. Teď se mi to hodí při focení. Si tak hrajem.
Heleno, je to trysk, žádné parkurové podsazené cválání. jde vpřed, hodně na hrudních. Zrovinka to řeším, nakolik má být kůň rozevlátý, která fáze cvalu je ta pravá. Poučky praví, že hrudní mají být ve výkroku, hlavně všechny nohy vidět. Kdysi doma nám visela japonská kresba přesně v pozici jako na tomto snímku, Vavra má taky většinou koně s hrudními vpřed. Záleží na případu. Nejlepší asi bude pánevní podsazené, hrudní už ve skoku.
Katko jediné, co bych teď na fotce změnil, je ořez nebe, viz komentáře níže. (kdeže se ztotožňuji s tvojí fotkou? Snímek se mi nelíbí, jen jsem napsal, že se může líbit dětem. Hm.)
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
[Tomáš Tokarčík |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Katko jediné, co bych teď na fotce změnil, je ořez nebe, viz komentáře níže. (kdeže se ztotožňuji s tvojí fotkou? Snímek se mi nelíbí, jen jsem napsal, že se může líbit dětem. Hm.)