Snad tě moc neolízal, má papulku velikou :-)
Ad kreslené pohádky: Když to je těžký, tady na PP se špekuluje o detailech nastavení expozice, ostrosti, kompozice, ale nikoho moc nezajímá, k čemu je fotka určená, proč vznikla a kde má viset, ležet nebo svítit. Dovedu si představit, že se tenhle koníček bude děsně líbit dětem, a to je fajn. Už podle ikonky a názvu mě to mělo kopnout, Aha, je to pro děti! No, a já se do toho zatím pustil z mého pohledu, a to navíc jsem u koní denně, takže o nezaujatosti nemůže být ani řeč. Hm, bez kontextu bych dal 2+, ale takhle tedy za Viktora +2 = 4 (to je tedy inflace! moc se mi fakt nelíbí :-)
já tedy musím souhlasit s Helenou, tohle deformuje koníka na můj vkus až moc. to už není zvíře, tohle nevystihuje jeho charakter, náladu, sílu, ale jenom deformuje. Navíc má uši jak osel. Aby mi bylo rozuměno, mám rád subjektivní pohledy na koně, ale tohle je IMHO za hranicí. Jako humor, proč ne. Katko, místo smajlíka ti posílám tuhle pusinku:
Zážitek, Jitko!. Na kritiku kompozice a techkvality nedbej, ty jsi ten, kdo ji na své fotce udává, pro diváka ber/neber. Takže jako Anton (Sergej) Mlynárik.
určitě si takovou fotku dovedu představit, spoustu jsem viděl i pár nafotil (a jen si nemysli, určitě vás tady s nima budu trápit :), ale tahle zase IMHO dává prostor fantazii, snění, je to tak trochu (prosím, s nadsázkou) rozdíl mezi knihou a barevným filmem, ale do toho se zas nechci až tolik pouštět. Prostě se mi líbí, a doufám, že si pár fandů najde. Jinak samo dík za komentáře.
Hedviko, jsem moc rád, že tohle zaznělo. Verze bez nebe, taková podlouhlá, byla vážným kandidátem, pak jsem se ale rozhodl pro tuhle, domněle líbivější. Vnímám tuhle fotku jako plakát do dívčího pokoje.
Stanislave, na diskuzi (která to je?) se podívám, ale apriori nevidím nejmenšího důvodu trvat na ostrosti, to jako kdyby někdo nařídil třeba fotit levou rukou. Co úžasných neostrých abstrakcí postavených na fotografii je jen na PP. Krom toho je má fotka Experiment. A krom toho to není neostrost nezaostřením, ale pohybová (ale to vlastně není podstatné).
Jan Savický |
Ad kreslené pohádky: Když to je těžký, tady na PP se špekuluje o detailech nastavení expozice, ostrosti, kompozice, ale nikoho moc nezajímá, k čemu je fotka určená, proč vznikla a kde má viset, ležet nebo svítit. Dovedu si představit, že se tenhle koníček bude děsně líbit dětem, a to je fajn. Už podle ikonky a názvu mě to mělo kopnout, Aha, je to pro děti! No, a já se do toho zatím pustil z mého pohledu, a to navíc jsem u koní denně, takže o nezaujatosti nemůže být ani řeč. Hm, bez kontextu bych dal 2+, ale takhle tedy za Viktora +2 = 4 (to je tedy inflace! moc se mi fakt nelíbí :-)
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Název radši nevidím, proč ne hezky česky?
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Stanislave, na diskuzi (která to je?) se podívám, ale apriori nevidím nejmenšího důvodu trvat na ostrosti, to jako kdyby někdo nařídil třeba fotit levou rukou. Co úžasných neostrých abstrakcí postavených na fotografii je jen na PP. Krom toho je má fotka Experiment. A krom toho to není neostrost nezaostřením, ale pohybová (ale to vlastně není podstatné).