k přestřelce lev-mumie nedošlo, škoda. co je komu do toho, co dělá, pokud to póza unese, zaujme a má výraz. odkdy je potřeba racionálně chápat sémantiku gest? v baletu se taky neptám, co znamená ruka nahoru. je mi to jedno, pokud něco cítím. Marcela si třeba hraje, dělá třeba industryjógu :-). ta póza mi prostě dává smysl i přesto, že není běžná, reálná, je vidět ale, že není náhodná, není to nedotažené něco, co by kazilo dojem. přepaly patřej k věci, má to tak větší grády. Modelka má výraz!
ten oslík je totiž nekonečně smutnej. je sám, daleko a má se na pozoru před cizím člověkem. dá se to snadno přehlédnout, ale má to v očích, máte pravdu. Tohle je asi nějaká smutná pohádka.
Heleno, tenhle oslík je na rozloučenou, protože uzavírá jednu fázi opojení. Tr. Michala píše nepřestávejte, něco tuší, Veronika vidí fotku rozpolcenou, ty píšeš o přemýšlení, kam dál. Ten oslík mluví, má duši (Michal). Je nám blízký a snad proto pozitivní (Oto, Lubomír). Jsem moc rád, že sáňkujete (Filip, Tia) a moc díky za krásné komentáře všem. Hledám, a uvidíme, co bude dál.
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |