Nedá mi to a musím se zastat různých sendvičovacích a záplatovacích technik. Jsou oblasti, kde mají své opodstatnění. Občas fotím v podzemí , nebo dělám noční fotky a tady je občas prořeba si sem tam vypoct nějakou záplatou. Sendvič používám spíš lokálně na zmírnění přepalů a podobně. Focení větších podzemních prostor je zase docela výhodné skládat z více snímků s nasvícenými různými místy. Přinejmenším se vystačí s méně asistenty a menším množstvím nesené techniky.
Takové ty usendvičené sendviče se mi většinou taky moc nelíbí. Najdou se ale i lidi, kteří je umí udělat slušně a to i v dost extrémní podobě. Fotka z trošku tvrději vyvolaného filmu šikovně udělaná na papíry Foma-dokument (blahé paměti) taky vypadala spíš jako perokresba a dalo se toho s úspěchem využívat. O různých maskovacích a upravovacích postupech pro klasiku nemluvě (viz kniha Amatérská fotografie a fotografika - autora z hlavy nevím, ale dá se podletoho dělat ledacos). Proč by se takto nemohl využívat soft.
Místo krásný, sendvič udělaný s citem (předpokládám, že víceméně jen jako lokální záplaty, nejspíš vylepšení přepálené oblohy). Fotka je pěkně zelená, jinak ale žádný velký zázrak
Nápad se mi líbí, provedení už tak ne. Je to dozt šedivé, postavy, které by IMHO měly být velmi dobře čitelné, se ztrácí v pozadí. Náklon nemusí být na závadu.
Jako světelná a barevná hrátka se mi to líbí (technicky), jako fotka moc nevím a s celkovým hodnocením si nevím rady. Ubral bych asi kousek dole. 3++ asi
Zkuste s bráchou z té hromady cvaků, co máte na kartách, vybrat to jedno procento povedených (při focení dětí a zvířat je prostě velkej odpad, s tím nic nenaděláš), vybrané fotky pořádně doladit (této by dost pomohlo aspoň trochu šáhnout na křivky, případně si trochu pohrát s ořezem a zkusit BW variantu). Z vybraných fotek pak vyberte tak 10% a ty zveřejněte.
U bráchy je aspoň vidět snaha sem tam fotit i něco jiného než rodinné album a řekl bych, že ikdyž se ne vždycky trefí a ne vždycky mu vyjde vše, jak má, tak to nedopadá tak zle (byť se to neprojeví v množství pětek od miláčků malých dětí)
->JM: Ono by možná stačilo zvolit jinak záběr, najít do popředí aspoň nějaký patník, lem kašny, řetěz, ... historická centra jsou takovýchto věcí plná, nebo třeba nějak výrazněji vzít tu dlažbu a odrazy v ní. A nebo si tam ve dvě ráno, kdy nikdo neruší a neplete se, způsobit svůj vlastní děj.
Vlastimil Piff Hanuš |
Vlastimil Piff Hanuš |
Vlastimil Piff Hanuš |
Vlastimil Piff Hanuš |
Vlastimil Piff Hanuš |
Vlastimil Piff Hanuš |
Vlastimil Piff Hanuš |
Takové ty usendvičené sendviče se mi většinou taky moc nelíbí. Najdou se ale i lidi, kteří je umí udělat slušně a to i v dost extrémní podobě. Fotka z trošku tvrději vyvolaného filmu šikovně udělaná na papíry Foma-dokument (blahé paměti) taky vypadala spíš jako perokresba a dalo se toho s úspěchem využívat. O různých maskovacích a upravovacích postupech pro klasiku nemluvě (viz kniha Amatérská fotografie a fotografika - autora z hlavy nevím, ale dá se podletoho dělat ledacos). Proč by se takto nemohl využívat soft.
Vlastimil Piff Hanuš |
Vlastimil Piff Hanuš |
Vlastimil Piff Hanuš |
Vlastimil Piff Hanuš |
Vlastimil Piff Hanuš |
Vlastimil Piff Hanuš |
Vlastimil Piff Hanuš |
Vlastimil Piff Hanuš |
Vlastimil Piff Hanuš |
Když koukám, z čeho je to vytažené, tak si říkám, jestli by fakt nestálo za to to trochu víc nasvítit.
Vlastimil Piff Hanuš |
3++ asi
Vlastimil Piff Hanuš |
Vlastimil Piff Hanuš |
Zkuste s bráchou z té hromady cvaků, co máte na kartách, vybrat to jedno procento povedených (při focení dětí a zvířat je prostě velkej odpad, s tím nic nenaděláš), vybrané fotky pořádně doladit (této by dost pomohlo aspoň trochu šáhnout na křivky, případně si trochu pohrát s ořezem a zkusit BW variantu). Z vybraných fotek pak vyberte tak 10% a ty zveřejněte.
U bráchy je aspoň vidět snaha sem tam fotit i něco jiného než rodinné album a řekl bych, že ikdyž se ne vždycky trefí a ne vždycky mu vyjde vše, jak má, tak to nedopadá tak zle (byť se to neprojeví v množství pětek od miláčků malých dětí)
Vlastimil Piff Hanuš |