Konstruktivně:
Velmi nevhodný postprocess - obecně kontrast, stíny a jasy (viz hlavně svetr), podívej se třeba na ty stehna - nelichotivé.
Kompozice - na můj vkus mále místa po stranách a nahoře, naproti tomu spousta místa dole.
Rámeček - černé pozadí a do toho ten emboss efekt ... fakt ne.
Příprava - to leží na dece, prostěradle??? Buďto tu látku rozhátni tak ať nejsou vidět okraje, nebo to radši tam nedávej.
Jinak jak psali kluci - chce to lepší přípravu. Přitom rozptýlené denní světle skrze okno je jedním z nejlepších světelných zdrojů.
Tohle je velmi povedené. Nicméně - z mého pohledu - škoda, že jsi to nedotáhla k dokonalosti skrze:
- Důslednější kompozici = nechal bych stejný počet těch válců na obou stranách, tj. např. 3.
- Srovnal bych svislice.
- Škoda, že ten středový kůl není přesně uprostřed Eifellovky - viz překrytí v té nejužší části /zprava je trochu víc věž - detail, ale je v tomto případě hodně vidět/.
Přikládám příklad upravené fotky - srovnané svislice, ořez (chtělo by to trochu víc prostoru po obou stranách).
Daniel Zaleski |
Daniel Zaleski |
Daniel Zaleski |
Daniel Zaleski |
Velmi nevhodný postprocess - obecně kontrast, stíny a jasy (viz hlavně svetr), podívej se třeba na ty stehna - nelichotivé.
Kompozice - na můj vkus mále místa po stranách a nahoře, naproti tomu spousta místa dole.
Rámeček - černé pozadí a do toho ten emboss efekt ... fakt ne.
Příprava - to leží na dece, prostěradle??? Buďto tu látku rozhátni tak ať nejsou vidět okraje, nebo to radši tam nedávej.
Jinak jak psali kluci - chce to lepší přípravu. Přitom rozptýlené denní světle skrze okno je jedním z nejlepších světelných zdrojů.
Povzbuzuji k dalším pokusům :)
Daniel Zaleski |
Daniel Zaleski |
Daniel Zaleski |
Daniel Zaleski |
Daniel Zaleski |
Daniel Zaleski |
Wodack - můj subjektivní názor:
Přeostřeno + halo kolem hran
HDR ?
Barvy
Obsah ???
Prosím neber si to nějak osobně. Nechci prostě jenom přejít kolem.
Daniel Zaleski |
Ale jak jsem psal - "z mého pohledu".
Daniel Zaleski |
Daniel Zaleski |
Daniel Zaleski |
- Důslednější kompozici = nechal bych stejný počet těch válců na obou stranách, tj. např. 3.
- Srovnal bych svislice.
- Škoda, že ten středový kůl není přesně uprostřed Eifellovky - viz překrytí v té nejužší části /zprava je trochu víc věž - detail, ale je v tomto případě hodně vidět/.
Přikládám příklad upravené fotky - srovnané svislice, ořez (chtělo by to trochu víc prostoru po obou stranách).
Daniel Zaleski |
Daniel Zaleski |
Daniel Zaleski |
Daniel Zaleski |
Daniel Zaleski |
Daniel Zaleski |
„Líbí se mi, jakým způsobem jsi upravil tento obrázek.“