kdybych si mohl rejpnout... Myslim, ze by to cele dostalo vic napeti, kdyby tam bylo to kreslo videt cele. Ja musim mit v kazdym obrazku nejakou stopu nenormalna...
ramecek ponecham stranou, protoze s fotografii nema nic spolecnyho. U fotky same mi vadi moc ostrosti, asi bych nechal zed pred a za modelkou mizet v neostrosti. Dale bych asi experimentoval s drzenim hlavy: to ma asi nejvetsi dopad na vyzneni nalady portetu a zde pusobi trochu aranzovane.
zajimave :-) chybi mi tam ostrost, coz na monitoru nic neznamena. Ale kdyz se tak podivam na ty tvoje ostatni perly, tak skoro nemuzu uverit tomu, ze by to bylo od jednoho fotografa... nic ve zlym brasko, ale podivej se jeste jednou na svuj meisterwerk s tou klavesnici a pak zase na tohle... tjo. >br> to sou ale paradoxy :-)
velmi hezky udelane. Pokud bych mohl, asi bych vlevo trosku ubral, myslim ze to svetle vlevo myslence neni nijak ku prospechu. Ty nohy jsi asi rezal schvalne, ja bych je tam asi presto nechal, pusobilo by to myslim trochu lehceji. "reportaznost" uriznutych kotniku v tomhle pripade myslim chybi, vnimam to jako chybu. Zajimave je, ze mam nafocenou podobnou vec... Taky te inspiroval uvod do "lost highway" od Lynche?
Tomáš Houda |
Tomáš Houda |
Tomáš Houda |
Tomáš Houda |
Tomáš Houda |
Tomáš Houda |
Tomáš Houda |
Tomáš Houda |
zkus printovat splitem, to prepalene misto by snad melo jit vyresit. Ten obrazek ma cistotu kompozice, jakou jsem tu uz dlouho nevidel.
Tomáš Houda |
Tomáš Houda |
kdybych si mohl rejpnout... Myslim, ze by to cele dostalo vic napeti, kdyby tam bylo to kreslo videt cele. Ja musim mit v kazdym obrazku nejakou stopu nenormalna...
Tomáš Houda |
Tomáš Houda |
Tomáš Houda |
Tomáš Houda |
Tomáš Houda |
Tomáš Houda |
Tomáš Houda |
Tomáš Houda |
Tomáš Houda |
Tomáš Houda |