Marotin: Jo puvodni rozsah sceny byl asi 14EV, ale nakonec je to dosvecovane dvemi odrazkami, jednou velkou, celkove cela scena a druhou mensi kruhovou 1,2m postava a oblicej.
Je to prijemna vec. Co bych vytknul je prepalena mikina, ne ze by mi obecne vadily prepaly, ale tady to proste zbytecne strhava pozornost. Trosku postradam i kresbu ve vlasech. Rozhodne bych se tady nebal pracovat s hloubkou ostrosti. Vynikne hlavni motiv a zaroven i kaminky, ktere alespon me prijdou celkem prima, naopak se potlaci zbytecne clenite pozadi za hlavou. Jinak samozrejme je to jen muj osobni nazor na vec.
Dan H: sice brouckar moc nejsem, ale stejne nechapu, sice se mi to vizuelne celkem libi, nicmene vazne nechapu ... vidim tam asi jednu slecnu, neco pred ni, neco pred oblicejem, ruka polozena o deset metru dal u komina ... nechapu ... priznavam ...
Tady mi moc nesedne michani dvou druhu svetel ... tipoval bych to na prime slunce a zlatou odrazku ... asi bych se snazil v tomhle pripade i clonit to zadni rameno. chtelo by to trosku svetla do oci ... takze bych to take trosku vykryl a to z podhledu ... sice workshop, ale nelibi se mi prace vizazistky ... chtelo to na takovehlo svetlo mnohem vice pudru imho ... no a potom prace s modelkou ... kdyz ji to naperes primo odrazenym svetlem do obliceje tak se pak chudinka tvari dost nepekne ... obcas se mi osvedcilo kdyz ma modelka zavrene oci ... a dohodneme se kam ma koukat a pak je na znameni otevre, cca dvakrat se to zkusi, napotreti se muze fotit ... vyraz je pak mnohem uvolnenejsi ... nicmene jak rikam, jen muj nazor ... 4-
Libore, uz sem nekde videl celou serii ... a ty normalne jako najust vystavujes imho ty nejhorsi kousky ... :o) Nicmene ta serie se mi libi hodne ... takze hodnotim globalne ... :o)
JS: co sem postrehl jak se smouham vyhnout tak jsou vicemene dva zpusoby ... ja preferuji kuzel s mekcim krajem, pomale a plynule tahy, ale treba martin vrabko sviti ostrym svetlem, stinenym rukou ale "kuzelem" ci jakymkoliv jinym patvarem co mezi prsty vyrobi neustale a velmi rychle kmita ... jinak to zvyrazneni linii sem myslel trosku jinak - kdy dam prikla treba na ruce ... mas tam svaly, kdyz ruku nasvitis "klasicky" tam tam budou stiny velmi jemne protoze nema co "stinit", nicmene kdyz budes svitit terba smerem od lokte k rameni tak se to vsechno krasne prokresli a vynikne kazdy detail a takhle muzes svitit kazdy delail zvlast klicni kosti, oblouky nad ocim, dolicky ve tvarich ... z tvoji fotky mam trosku pocit jako bys prilepil na karton fotku a to vyfotil ... je to strasne plochy ... a takovy neukazneny, jako kdybys v pulce foceni ztratil prehled co od toho vlastne cekas ... neber to nijak spatne, je to jen muj osobni nazor ...
tak trosku kritiky pro zmenu: je tam videt ze pouzity kuzel ma prilis ostre kraje, dela to nehezke smouhy.. navic je asi prilis siroky ... u tehle fotky konkretne jsem prilis nepochopil pouzitou techniku ... nebot mi prijde ze byla pouzita zcela zmatene ... bud muzes pomoci ni prolinat objekty jako v multiexpozice, nebo se pouziva na vyzdvizeni detailu a linii, protoze muzes exponovat kazdou plochu z jineho uhlu ktery je pro tu plochu vhodny, typicky ramena vodorovne, tvare a oci zezhora aby vynikla hra stinu, tady je to neskutecne ploche a presne tyhle moznosti si uplne zabil. Popravde mi to prijde jako jeden z prvnich nepovedenych pokusu ...
Václav Širc |
Václav Širc |
+1 tech. a kompozice, +1 atmosfera, +1 estetika
Václav Širc |
Václav Širc |
Václav Širc |
Václav Širc |
Václav Širc |
Václav Širc |
Václav Širc |
Václav Širc |
Václav Širc |
Václav Širc |
Václav Širc |
Václav Širc |
Václav Širc |
Václav Širc |
Václav Širc |
Václav Širc |
Václav Širc |
Václav Širc |