1) pozadi ... lepsi nez jakekoliv renderovane ci PS pozadi je real, to znamena nafot si nejakou tmavou ulicku, opusteny barak, tovarni halu ...
2) vsechny objekty na scene musi byt stejne nasviceny. Tzn. stejny pocet hlavnich svetel a pokud si nechces pridelat hafo neprijemne prace tak by svetla mela mit i stejnou barevnou teplotu. Pokud tohle pokazis, tak sice asi lide nepoznaji co je spatne, ale budou mit pocit ze neco neni v poradku
3) Pokud fotis objekt, ktery chces pridavat, je dobre ho fotit na jednolitem pozadi a pozadi by melo mit pokud uz ne primo stejnou barvu, tak alespon stejnou svetlost jako pozadi. Neni nic horsiho nez svetle linky kolem postav ... :o)
4) Rozmyslel bych si predem jak budu s obrazem nakladat v PS a snazil bych tomu jiz predem prizpusobit zbusob prace pri foceni. Je to smutny kdyz mas rozdelanou praci a rikas si ... kdybych ja trubka nad tim vic zapremyslel predem, tak se s tim ted nemusim tak morit ...
5) Drive nez se pustis do jakychkoliv montazi, tak bych si rozmyslel jestli prave tenhle trik nejde udelat klasickou fotografickou cestou ... Pokud se podivas do filmove historie, tak tam najdes spousty jednoduchych a pritom velmi efektnich triku ktere jdou pouzit i s fotakem ...
vizuelne se mi to libi ... ale kdyz nad tim zacnu premyslet - zbytecne moc mista nad hlavou, proc oranzova ... ??? ani jsem nepochopil proc tam ta barva je kdyz jeste nevystrelila ... Odlesky na barve se mic nezamlouvaji a funkce pasku zde je asi jen maskovaci manevr, jinak tam jeho duvod nevidim ... predstava ze bych se sel zastrelit, svlekl se do naha a vzal si pasek me spis rozesmiva ...
Jinak, dle meho nazoru, nahore moc mista ... trosku bych ten obraz vycistil, napriklad jak tam leze to cosi z leve strany, misto nahore bych vyuzil abych trosku prehledneji prodal hlavni namet ... pruhledne raminko nahradil treba cernym aby to bylo citelnejsi ...
Václav Širc |
Václav Širc |
Václav Širc |
1) pozadi ... lepsi nez jakekoliv renderovane ci PS pozadi je real, to znamena nafot si nejakou tmavou ulicku, opusteny barak, tovarni halu ...
2) vsechny objekty na scene musi byt stejne nasviceny. Tzn. stejny pocet hlavnich svetel a pokud si nechces pridelat hafo neprijemne prace tak by svetla mela mit i stejnou barevnou teplotu. Pokud tohle pokazis, tak sice asi lide nepoznaji co je spatne, ale budou mit pocit ze neco neni v poradku
3) Pokud fotis objekt, ktery chces pridavat, je dobre ho fotit na jednolitem pozadi a pozadi by melo mit pokud uz ne primo stejnou barvu, tak alespon stejnou svetlost jako pozadi. Neni nic horsiho nez svetle linky kolem postav ... :o)
4) Rozmyslel bych si predem jak budu s obrazem nakladat v PS a snazil bych tomu jiz predem prizpusobit zbusob prace pri foceni. Je to smutny kdyz mas rozdelanou praci a rikas si ... kdybych ja trubka nad tim vic zapremyslel predem, tak se s tim ted nemusim tak morit ...
5) Drive nez se pustis do jakychkoliv montazi, tak bych si rozmyslel jestli prave tenhle trik nejde udelat klasickou fotografickou cestou ... Pokud se podivas do filmove historie, tak tam najdes spousty jednoduchych a pritom velmi efektnich triku ktere jdou pouzit i s fotakem ...
Jinak hodnoceni teto montaze ... tak 2- ... :o)
Václav Širc |
Václav Širc |
Václav Širc |
Václav Širc |
Václav Širc |
Václav Širc |
Václav Širc |
Václav Širc |
Václav Širc |
Václav Širc |
Václav Širc |
Václav Širc |
Václav Širc |
Václav Širc |
Václav Širc |
Václav Širc |
Václav Širc |