!Dílna č.1. - ČB fotografická práce
Majitel: Martin Hruby |
|

[Uložit forum do bookmarku]
Podstatou fotografické práce je v okamžiku pořizování snímku znát postup jeho budoucího zpracování - a tomu podřídit světlo, materiál, filtrace a expozici. Dalším zpracováním negativu (vyvolávání, zesilování, zeslabování) se ovlivňují základní faktory nasnímaného obrazu. Zvětšování je fáze nejdůležitejší, protože převádí negativ s velkým dynamickým rozsahem na pozitiv s úzkým rozsahem. To pochopíte :-))
Mártyho stránky o Č/B práci - TIP!!!
Bez garance - odkaz na tabulky vyvolávání filmů.
HTML EXPORT FORA c.1 CB FOTOGRAFICKA PRACE
stary tech list XTOLu ... http://urtax.ms.mff.cuni.cz/~kato/pp/xtol.pdf
Ondřej Kratochvíl | 11:27:12 04.10.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Ondřej Kratochvíl | 11:27:02 04.10.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Pan Smazaný | 11:25:41 04.10.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Michal Duchek | 11:24:47 04.10.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
jinak si myslim, ze je pjekna blbost aby tu mel nekdo zkusenost zrovna s 15let starym papirem skladovanym za Tvych specifickych podminek, proste si udelej par expozicnich testu a uvidis
ää* michal kostowski | 11:23:46 04.10.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Jeden papier osviet tak minutu poriadnym svetlom a vyvolaj, uvidis ci este reaguje...
ja mam nejake 20 rocne fomy, reaguju pekne, akurat biela uz davno nie je biela, aj neexponovane su mierne nasedle...
Ondřej Kratochvíl | 11:22:47 04.10.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Martin Hruby | 11:20:52 04.10.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Ondřej Kratochvíl | 11:19:56 04.10.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Prd. Pavel Captain Obvious Krejčí | 11:18:58 04.10.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Ondřej Kratochvíl | 11:16:25 04.10.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
myslite ze z tech papiru neco vyleze? (stacily by mi treba na ruzny pinhole experimenty a podobne veci ...... takze to nemusi bejt buhvijak luxusni vysledky)
aa* ondřej rytíř | 21:03:16 01.10.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
aa* ondřej rytíř | 20:59:39 01.10.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Pan Smazaný | 20:52:12 01.10.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
aa* ondřej rytíř | 20:37:37 01.10.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Pan Smazaný | 20:35:34 01.10.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Ondra "strejda Simon" Toral | 19:50:34 01.10.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Tomáš Houda | 11:30:26 01.10.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Kamil Toman | 11:25:34 01.10.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Tomáš Houda | 11:23:59 01.10.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Pan Smazaný | 11:23:27 01.10.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Tomáš Houda | 11:23:06 01.10.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
A za druhy je skenovani automatikou asi tak stejne dobry, jako fotografovani automatikou. Tedy jinymi slovy na hovno. Jiste, clovek tak nejak ziska dojem o tom, coze to na obrazku asi ma byt, slovo nahledy v tehle souvislosti je asi na miste. Ale dynamika ccd senzoru je jina nezli dynamika filmu a z toho plynou urcite nesnaze, ponechame li rozhodovani o prevodu jasu a stinu na necem, co nema ani paru o tom, jak ma ta fotka vlastne vypadat. Ja netvrdim, ze nikdy neni to, k cemu to automaticke nastaveni dojde, pouzitelny. Dokonce u kazdyho policka co skenuju to srovnani vzdycky udelam. Ale u 90% skenu nakonec pouziju odlisny nastaveni.










