!Dílna č.1. - ČB fotografická práce
Majitel: Martin Hruby |
|

[Uložit forum do bookmarku]
Podstatou fotografické práce je v okamžiku pořizování snímku znát postup jeho budoucího zpracování - a tomu podřídit světlo, materiál, filtrace a expozici. Dalším zpracováním negativu (vyvolávání, zesilování, zeslabování) se ovlivňují základní faktory nasnímaného obrazu. Zvětšování je fáze nejdůležitejší, protože převádí negativ s velkým dynamickým rozsahem na pozitiv s úzkým rozsahem. To pochopíte :-))
Mártyho stránky o Č/B práci - TIP!!!
Bez garance - odkaz na tabulky vyvolávání filmů.
HTML EXPORT FORA c.1 CB FOTOGRAFICKA PRACE
stary tech list XTOLu ... http://urtax.ms.mff.cuni.cz/~kato/pp/xtol.pdf
Jakub Slížek | 14:57:38 27.09.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Jakub Satan Musilek | 14:55:11 27.09.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
... prvni fotky s pinhole, proslej Fomapan 100 ... casy jako na 400 ... nechce se mi to volat ve Stocky, 1+3 mi prijde idealni k dotvoreni "total disaster" ... ;)
Jakub Slížek | 14:52:04 27.09.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Jakub Satan Musilek | 14:45:54 27.09.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Ondřej Kratochvíl | 11:26:17 27.09.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Pan Smazaný | 11:17:12 27.09.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Tr. Ianus Germanicus | 11:08:48 27.09.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Pavel Janouškovec | 11:08:10 27.09.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Jaroslav zeměkoulan Černý | 11:04:24 27.09.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
fakt netuším. zkusil bych se chytit něčeho, co je tomu blízko...
Ilford Pan F+ push 2x Microphen 1+1 > 20°C 13:12 min
Jirka Březina prej fotí hlavně na Fomu, tak se ho případně zkus přímo zeptat na zkušenosti...
Ondřej Kratochvíl | 10:59:33 27.09.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Pavel Janouškovec | 10:57:01 27.09.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Ondřej Kratochvíl | 10:49:41 27.09.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Pan Smazaný | 10:46:32 27.09.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Ondřej Kratochvíl | 10:39:49 27.09.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Jakub Satan Musilek | 09:39:11 27.09.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
v datasheetu pisou Jmenovitá citlivost filmu je ISO 100/21o, avšak jeho široká expoziční pružnost
poskytuje velmi dobré výsledky i při přeexpozicích o 1 EV (ISO 50/18o) a
podexpozicích o 2 EV (ISO 400/27o) bez úpravy vyvolávání, tj. bez prodloužení
vyvolávací doby, popř. zvýšení teploty vývojky , Stock 6-7 minut ...
Dik.
aa* ondřej rytíř | 16:42:03 26.09.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
pt¤ Jan Mlcoch | 11:24:19 26.09.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Werner Wachal | 11:00:01 26.09.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
aa* ondřej rytíř | 10:59:50 26.09.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
pt¤ Jan Mlcoch | 10:37:08 26.09.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Jakub Slížek | 23:13:46 25.09.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Jakub Slížek | 23:12:43 25.09.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Jan Laták | 20:27:05 25.09.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
Taky neví někdo, jak zbastlit zdroj k barevný hlavě ? Novej za dvojku se mi moc kupovat nechce, a barevná hlava mi zatím zahálí ... na bazarech se ptám měsíc a nic ...
Kamil Toman | 00:26:07 25.09.2004 |
|
| [!Dílna č.1. - ČB fotografic...]
To evaluate film exposure, look only at the shadow areas of the negative. Ignore the highlights. If the shadows appear dense, the negative has been overexposed. If they appear thin, the negative has been underexposed. A well-exposed negative has the minimum density nessary to render full shadow detail. Shadows should be light, but not clear.
To evaluate film development, ignore the shadow areas of the negative and look only at the highlights. Well-developed negatives should be dense but not opaque. If the highlights are thin, the film has been underdeveloped and the negative will lack contrast. If they are too dark, the film had been overdeveloped and will likely have a lot of contrast.










