NIKON DIGITAL
Majitel: jerry cmehil jr |



[Uložit forum do bookmarku]
David Zachoval | 15:32:17 14.07.2005 |
|
| [NIKON DIGITAL]
LJM: film tu dynamiku proste ma... nemusis ji slozite ochcavat... takze bych si dovolil rict, ze film pracuje korektne, jen fotograf je obcas jelito :)
Pan Smazaný | 15:22:08 14.07.2005 |
|
| [NIKON DIGITAL]
Prd: J.K.: ano jsou ruzne i tak. Lisi se to podle svetelnych podminek. Ne vzdy to pracuje uplne korektne. To ostatne nepracuje ani film.
Prd. Jiří Růžek | 15:21:51 14.07.2005 |
|
| [NIKON DIGITAL]
Kubo, ta krivka neni destruktivni, muzes dal pracovat... hlavni figl je v tom, ze lip zvladnes kresbu ve stinech v protisvetle, temer bez sumu a dodatecnyho casu v PS... muzes si s ni samozrejme dal hrat jak chces, nejsi omezen, jen mas fotku s vyssim dynamickym rozsahem
Pan Smazaný | 15:20:00 14.07.2005 |
|
| [NIKON DIGITAL]
JR: no jo, jenže já píšu pomalejc:)
Jakub Hájek RIP | 15:19:56 14.07.2005 |
|
| [NIKON DIGITAL]
Jirko, ja proste neverim v univerzalni reseni. Je to jako objektiv 20 - 300 nebo jako mobilofotak ... A protoze kazde svetlo je inidvidualni, neverim v univerzalni krivky :) Ani kdybys jich mel 20, 200 nebo 2000 :)
Pan Smazaný | 15:19:15 14.07.2005 |
|
| [NIKON DIGITAL]
J.H: rychlejsi fotka nemusi automaticky znamenat nizzsi kvalitu. Sice blby priklad, ale to je jako s audiem. DA prevodnik za milion muze hrat o poznani hure nez AD prevodnik za 20k ktery je dokonce i jednodussi. A v praxi se to deje casto. Tady u barev a u rozdelení jasů je to navic silene subjektivní. Nekdo povazuje za kvalitni fotku neco uplne jineho, nez ten druhej co se s ni trebars hraje pul hodiny.
Prd. Jiří Růžek | 15:17:49 14.07.2005 |
|
| [NIKON DIGITAL]
MJ: presne, to pisu
Pan Smazaný | 15:17:33 14.07.2005 |
|
| [NIKON DIGITAL]
pokus=pokud
Pan Smazaný | 15:17:26 14.07.2005 |
|
| [NIKON DIGITAL]
pokus se s křivkama fotí s -nEV, tak to porovnání nebude moc vypovídat
Prd. Pavel Captain Obvious Krejčí | 15:17:12 14.07.2005 |
|
| [NIKON DIGITAL]
LJM: Ale Ruzek poslal tu samou fotku se zapnutou a vypnutou krivkou... Ja myslel dve ruzne nafocene fotky...
Prd. Jiří Růžek | 15:17:05 14.07.2005 |
|
| [NIKON DIGITAL]
Kubo spis bych to videl tak, ze kdyz mas krivku, ktera ti vyhovuje, mas pul prace hotovy, uz jen doladis...
Prd. Jiří Růžek | 15:16:01 14.07.2005 |
|
| [NIKON DIGITAL]
Prd: v tom pripade bude fotka s vypnutou krivkou vypadat hur, bude hodne podexponovana...
Pan Smazaný | 15:15:33 14.07.2005 |
|
| [NIKON DIGITAL]
Prd: P.K: jak bude cas a nebudu tady vykecavat :-)) tak udelam ucelene PDF s testama.
Prd. Pavel Captain Obvious Krejčí | 15:14:46 14.07.2005 |
|
| [NIKON DIGITAL]
Protoze se dneska vyjadruju jak prase... bylo mysleno porovnani fotky nafocene s krivkou ale pro ucele porovnani krivka vypnuta a fotky nafocene bez uziti krivky
Jakub Hájek RIP | 15:14:45 14.07.2005 |
|
| [NIKON DIGITAL]
Lubomir: tri minuty? v tom pripade kvantitu sadis nad kvalitu, to taky neni uplne koser :)
Pan Smazaný | 15:14:26 14.07.2005 |
|
| [NIKON DIGITAL]
Prd: P.K. jisteze jsou ruzne, dyt to sem postoval i Jiří Růžek. A jsou ruzne i expozicne, coz je je podle me to hlavni.
Prd. Pavel Captain Obvious Krejčí | 15:11:45 14.07.2005 |
|
| [NIKON DIGITAL]
LJM: jestli je to jak rikas (coz ted apriori nevylucuju) tak pokud nafotis jeden snimek s krivkou a druhy bez krivky, tak potom kdyz porovnas fotku s krivkou vypnutou a fotku bez krivky, tak by mely byt ruzne. Mas tohle nejak testnuty?
Pan Smazaný | 15:08:04 14.07.2005 |
|
| [NIKON DIGITAL]
Vašek. vsadim se taky, ale s jednou podminkou. Omezime si čas uprav na tri minuty. Ok? :-)))
Pan Smazaný | 15:02:32 14.07.2005 |
|
| [NIKON DIGITAL]
TH: proto se tomu žíká gradačni a expozicní krivka. Proc jsi to prozradil? :-) Proto je totiz prevelice dulezité jak nastavis strední slider u te krivky. Krivka primo ovlivnuje expozici.
Petr Komárek | 15:02:29 14.07.2005 |
|
| [NIKON DIGITAL]
to zacina bejt zajimavy:))
Pan Smazaný | 15:02:27 14.07.2005 |
|
| [NIKON DIGITAL]
ok, měl bych tady pro Tebe cca 60 RAWů
Václav Širc | 15:02:00 14.07.2005 |
|
| [NIKON DIGITAL]
ok, at je trosku zabavy ... vsadim se ze ruco dostanu z defaultni fotky lepsi kresbu a mene sumu nez jakakoliv automaticka krivka ...
David Zachoval | 15:01:33 14.07.2005 |
|
| [NIKON DIGITAL]
LJM: ... to ze nefotite na film uz raci neresim vubec, kutilove :)
Pan Smazaný | 14:59:48 14.07.2005 |
|
| [NIKON DIGITAL]
TH: BINGOOOOOOOOO!!!!!!
Pan Smazaný | 14:59:14 14.07.2005 |
|
| [NIKON DIGITAL]
Davide Davide, PS je jedna vec. Tohle je vec druhá. V PS delaji i cvicene opice, ale proc si praci neulehcit. Ano lze to udelat i vPS. Ale obavam se ze ne s tou optickkou hloubkou. To je ale jedno. Taky se to muze nafotit rovnou na film, ze? :-)
Tomáš Houda | 14:59:08 14.07.2005 |
|
| [NIKON DIGITAL]
jeste by tu byla jedna moznost... ze totiz v zavislosti na te krivce dojde k jine celkove expozici, ze ta krivka ma na svedomi nejenom upravu kontrastu, ale i jakousi expozicni korekturu tak, aby se to v zavislosti na dynamickym rozsahu co nejlip shiftnulo. Takze srovnani by se asi melo delat tak, ze se jednou exponuje bez krivky a pouzije se korektura v PS a jednou s ni :-) Nebo se zeptat treba soudruhu od Kodaku, jak to funguje u nich :-)
Prd. Jiří Růžek | 14:58:31 14.07.2005 |
|
| [NIKON DIGITAL]
DZ: to je pro mne jedinej a dostacujici argument...
David Zachoval | 14:57:58 14.07.2005 |
|
| [NIKON DIGITAL]
prdJR: ok... proti tomu nic.
Pan Smazaný | 14:57:41 14.07.2005 |
|
| [NIKON DIGITAL]
Vašek. Nuz tak to se zeptej u Nikona. Ale podle me, opakuji, jenom podle mne, ma Nikon lepsi postprocess nez Adobe. A Adobe ho ma hodne dobrej.
David Zachoval | 14:57:37 14.07.2005 |
|
| [NIKON DIGITAL]
LJM: ... promin, ze ti beru tu modlu, jen se to snazim pochopit a hlavne nektere vratit na zem, aby nad touhle "blbustkou" taky netravili zbytecne rok, misto aby se naucili poradne s photoshopem :)