Díky, Milane, za slova útěchy 😀 Zkusím na tom přes zimu nějak zapracovat, ale moc šancí tomu nedávám… To bude tou technikou a materiálem 🙂, a napodobit to nejde 🤔
Mě ta fotka, Milane, taky baví. Možná proto, že si tu dobu trošku pamatuju, možná :D jestli to jsou sedmdesátky. Nebo možná ji znám jen z fotek... Každopádně starý fotky mám rád i s jejich chybama, často se najde nějaký vyloženě studijní materiál. V dnešní době digitálu si málokdo uvědomuje, že snímek z byl spatřen až dlouho po pořízení (že v tom byly jiný peníze a určité limity) a většina diváků stejně jen kouká na objekt a ne na fotku jako takovou… Osobně žádný fotky z dob minulých nemám, tak jen zkouším napodobit ty starý snímky, skrýt dobu nebo naopak udělat fotku jakoby futuristickou, s kinofilmem to občas jde… Kontroverzní snímky mají vždy rozsáhlou debatu, jde jen o to jak je vedena… Do předsíně říkáš? Jo to by šlo :)
Osobně já, Mojmíre, kinofilm obvykle neřežu a nechávám kousek původního okraje políčka, snažím se tím říct, že tak to prostě je a basta. A sám sebe u toho poplácám po zádech :D V tomto případě se nedá odhadnout jestli bylo řezáno, bo kam až jsem dohlédl jsou snímky sjednocené s tímto Silver efex rámečkem.
Snažím se, u analogových fotek, minimalizovat opravy, ony ty chyby k tomu tak nějak patří… Odstraňuji hlavně chlupy a další smetí co tam připlete při digitalizaci :D U kinofilmu obvykle i nechávám okraj políčka… Rovnání svislic směrem nahoru rozšiřuje budovu, je lepší je nechat trochu padat (i když třeba v tomhle případě je ta nakloněná tyčka s vlajkou trochu provokativní). Dobře je to vidět na budovách s okny, bo se mění poměr šířky a výšky oken… postavy v pdr byly původně celé, ale musel jsem rovnat, tak zbyly jen ksichty :D AI v Lr si s tím sice poradilo relativně dobře, ale nechal jsem to takhle, nevadí mi, jsou mimo hlavní prostor.
AI na jeden první pokus:
Nemůžu říct, že se mi to nelíbí, námět dobrej, poskládané je to taky dobře a výpověď slušná, jen furt přemejšlím, proč je to takový ušmudlaný, jestli to telefon sám od sebe, bo to vypadá jak splašený hdr… Takže nevim jak hodnotit, tři plus nebo čtyři minus, možná čtyři…
Oki no, jen musím dodat, že jsem tomu ten moody styl dal záměrně, připadalo mi, že ta zasmušilost tomu sedne… Už dělám jen v mobilním Lr v ajpadu, balíček adobe pro fotografy jsem po třinácti letech zkušebně zrušil, ladit podle histogramu jsem zvyklej… , ale tohle je prostě moody, a to jsou většinou tmavý fotky…
No a jinak teda dikes, no :D (y)
Vážně nevím co je špatně, snímek v šeru jsem ponechal v šeru…, mimochodem jsem se se k němu vrátil a zkusil zesvětlit, takže můžu říct, že světlejší to stojí za prd… Z nočních fotek taky nikdo nedělá denní, a nikoho ani nenapadne pitvat se v histogramu… Není náhodou potřeba k tomu fotku stáhnout? :D
Tahle je ze Skotska, přesně z ostrova Canna.
Mirek Valasek |
Mirek Valasek |
Mirek Valasek |
Mirek Valasek |
Mirek Valasek |
Mirek Valasek |
Mirek Valasek |
Mirek Valasek |
Mirek Valasek |
Osobně já, Mojmíre, kinofilm obvykle neřežu a nechávám kousek původního okraje políčka, snažím se tím říct, že tak to prostě je a basta. A sám sebe u toho poplácám po zádech :D V tomto případě se nedá odhadnout jestli bylo řezáno, bo kam až jsem dohlédl jsou snímky sjednocené s tímto Silver efex rámečkem.
Mirek Valasek |
Mirek Valasek |
Mirek Valasek |
Mirek Valasek |
AI na jeden první pokus:
Mirek Valasek |
Mirek Valasek |
Mirek Valasek |
Mirek Valasek |
Mirek Valasek |
No a jinak teda dikes, no :D (y)
Mirek Valasek |
Tahle je ze Skotska, přesně z ostrova Canna.
Mirek Valasek |