peter sedlacek: pokud takove nesmysly nefotis systematicky, muzes je ukazat doma, kde si vsichni budou klepat na celo nebo fotku muzes nahrat na fotograficky server, kde se pro zmenu nikdo neodvazi napsat, ze to je strasna blbost, protoze by upadl v podezreni, ze fotografii vubec nerozumi. :-) s ucebnici jsi me rozesmal. ;-)
Krajiny, města a katedrály (hexaptych) [Radim Diviš | | ] Jura Štencl | | | 09:49:00 08.01.2020
libi se mi to. jen skoda, ze ze strachu pred nepochopenim jsi nazvem a komentarem fotku zpristupnil i tem, kteri by na ni hledeli jak tele na novy vrata. ;-)
v tom s tebou naprosto souhlasim. nicmene srovnavat svetovou klasiku s vice ci mene povedenyma, v drtive vetsine naprosto malichernyma, fotkama vlozenyma nadsenci na fotograficky server, je blahovost. ;-)
nevim, kolik lidi disponuje zkusenostmi, aby zmineny kostel z fotky rozpoznal. ja ne. kdybys fotku nazval treba "šaškec v kromclu", veril bych, ze pacienti psychiatricke lecebny v kromerizi se divaji na svet pres tuto mriz. ;-) nebo naopak jsi to klidne mohl odfotit u souseda na dvorku a nazvem si hrat na cestovatele. ;-) nevim, nepoznam to, tedy pracuju jen s obrazem. ostatne loni se po czech press photu resilo principielne neco podobneho s viteznym opicakem. stejne jako ma fotograf moc volbou vyrezu a okamziku stiku spouste zmanipulovat realitu, muze nazvem zmanipulovat uz hotovou fotku. zatimco to prvni povazuju za nedilnou soucast procesu fotografovani, nazev je pro me nadbytecny, nekdy az skodlivy.
a jako hodne sverazny osobni nazor to beres spravne, snazil jse se to tak i uvest. ;-)
ber to ciste jen jako muj nazor. fotograf se ma vyjadrovat jen obrazem. pokud nabyde dojmu, ze k fotce musi neco dopsat, nepovedlo se mu dobre zrealizovat svuj prvotni zamer.
vpodstate se vyskytuji tri varianty volby nazvu:
1) banalni pojmenovani evidentniho - noseni drivi do lesa.
2) vtipny, ktery casto zastini svou silou fotografii samotnou
3) potreba dospecifikovat souvislosti ve fotografii neobsazene. viz vyse.
k fotce samotne bych nemel vyhrad, ale jsem vysazeny na nazvy. ;-) obrazek, kde je patrny akorat fragment obycejne mrize pojmenovat nejakym kostelem ve francii...
Jura Štencl |
Jura Štencl |
Jura Štencl |
Jura Štencl |
Jura Štencl |
Jura Štencl |
Jura Štencl |
Jura Štencl |
Jura Štencl |
Jura Štencl |
Jura Štencl |
Jura Štencl |
Jura Štencl |
Jura Štencl |
Jura Štencl |
Jura Štencl |
nevim, kolik lidi disponuje zkusenostmi, aby zmineny kostel z fotky rozpoznal. ja ne. kdybys fotku nazval treba "šaškec v kromclu", veril bych, ze pacienti psychiatricke lecebny v kromerizi se divaji na svet pres tuto mriz. ;-) nebo naopak jsi to klidne mohl odfotit u souseda na dvorku a nazvem si hrat na cestovatele. ;-) nevim, nepoznam to, tedy pracuju jen s obrazem. ostatne loni se po czech press photu resilo principielne neco podobneho s viteznym opicakem. stejne jako ma fotograf moc volbou vyrezu a okamziku stiku spouste zmanipulovat realitu, muze nazvem zmanipulovat uz hotovou fotku. zatimco to prvni povazuju za nedilnou soucast procesu fotografovani, nazev je pro me nadbytecny, nekdy az skodlivy.
a jako hodne sverazny osobni nazor to beres spravne, snazil jse se to tak i uvest. ;-)
Jura Štencl |
vpodstate se vyskytuji tri varianty volby nazvu:
1) banalni pojmenovani evidentniho - noseni drivi do lesa.
2) vtipny, ktery casto zastini svou silou fotografii samotnou
3) potreba dospecifikovat souvislosti ve fotografii neobsazene. viz vyse.
Jura Štencl |
Jura Štencl |
Jura Štencl |