pane Mikline, cetla jsem vas komentar a s kazdym slovem jsem se musela vice usmivat. Jsem moc rada, ze jste mi sem svoje pocity z obrazku popsal. Ve skutecnosti se jeden bezvyznamny detail toho vypraveni udal jinak, ale to nehraje samozrejme roli :-) Pane Horice, mate pravdu, ze pro mne je tam ten cip te sukne dulezity. Prislo mi, ze svoji strukturou spolecne s temi prisernymi pantoflicky naprosto genialne zvracene ukazuje ve zkratce celou situaci. Chanel a plastik, to se to rymuje :-) Pane Fedr, nevim jestli jsem vasemu komentari dobre porozumela. Je to tak, ze vam to pripomina Richardsona? To by mne potesilo, i kdyz z vasi poznamky se mi zda, ze budto nemate T.R. rad, nebo se vam moje dilo zda byti jeho prikladu nehodno??? Jaksi tapu :-) Pane Petho, vase cizelovana artikulace mne zaujala. Minimalismus je v podstate i nametem tehle fotografie, a v tomto svetle je vas komentar naprosto kongenialni. Prominte mi ze reaguji tak trapne rozvlacne, v podstate by stacilo pouhe "ugg-ugg". Pane Hejmala, neupejpejte se... pokud si myslite, ze mne dobre znate, tak vite cim mi udelate radost :-)
pane Jihlavsky, podobne jako kazda jina poucka, je i tato urcena pro lidi bez fantazie. Jestli je nejaky konkretni obrazek ucinnejsi jako miniatura nebo zvetsenina 2x3 metry musi vedet autor sam, i bez poucek. Pokud vas tohle tema ale zajima, doporucuji si nekde nenechat ujit nejakou vystavu Balthasara Burkharda, byvaji tam k videni obcas i obe verze - ta definitivni coby zvetsenina o hrane 3m, a studie k ni na formatu A4.
pane Germaniku, s temi chloupky je trosku pri tom zmensovani potiz :-) Ja je tam mam rada, spise bych asi byla rada, kdyby ta struktura te pleti zustala jeste lepe zachovana a ty chloupky byly videt i tam, kde ted videt nejsou. Pane Kohout, i vy jeden... ja ale autoportrety nedelam, u tehle kamerky je to diky absenci rucnich nastaveni skoro nemozne.
Pane Borisi, myslim, ze je to rozumny pristup. Vest diskuse je vzrusujici a podnetna kratochvile, pokud ovsem neni od pocatku jasne, ze tema samo nema potencial k nejakemu rustu naseho horizontu. Jinak ale vezte, ze jako kazdy i ja varim pouze z vody. Fotografie na PP jsou pouze v rozliseni 700px, takze je sice z mych originalu musim zmensovat, ale prave takove jako je tahleta narazi pri osvitu na vetsi format pomerne brzy - asi u formatu A3 - na hranice svych moznosti. U jinych motivu ta omezeni ale nejsou tak zavazna, z nekterych existuji, pochopitelne po upravach, i metrove zvetseniny. Nejvetsim omezenim me kamerky je ale nemoznost rucniho nastaveni snimacich parametru - ta se jeste da pri trose premysleni obchazet - a hlavne nemoznost vypnout doostrovani, ktere kamerka provadi aniz bych ji o to pozadala. S vasim rcenim o krumpaci bych sice souhlasila, nicmene je jasne, ze urcite veci proste s urcitym vybavenim delat nejdou. Umet si byt vedom toho, co je k cemu vhodne a dokazat se vcitit do moznosti ktere mam k dispozici je asi predpoklad uspechu, navic ja osobne to vnimam pokazde jako docela napinavou zalezitost. hezke svetlo :-)
Pane Rusku, ja jsem se nesnazila vam neco podsouvat. Pouze jsem hledala vysvetleni pro to, ze se vam vetsinou libi neco jineho nezli me. Nevim, kdo a kde vam psal neco podobneho, moje domenka se zakladala na tom, jak jste doposud reagoval na moje obrazky, popripade na znalosti tech nekolika vasich, ktere jsem doposud videla. Jestli se pamatuju spravne, byl mezi nimi i jeden, ktery se zase libil me :-) Proto bych nechapala na vasem miste moji poznamku jako vypad, a take bych ji nedavala do souvislosti s tim, jestli moje veci momentalne chvalite nebo hanite. Jestli se vam nejaky obrazek libi preci s autorem nema nic spolecneho, nebo snad ano? Vy si nejprve ujasnite, jestli se vam neco libi, a potom podle toho kdo to delal a jestli je vam pratelsky naklonen ten vysledny dojem nejak korigujete? To vam pripada normalni? :-)
Ale rada bych reagovala na jednu vasi myslenku. Vy pisete, ze "když už je fotka z hlediska obsahově-výtvarného mizerná, tak by aspoň měla být ostrá". S tim bych, pane Rusku, v tehle forme opravdu vehementne nesouhlasila. Podle mne neni ostrost nebo nejaka jina technicka vlastnost velicinou, od ktere primou umerou zavisi kvalita vysledku. Myslim si - a uz jsem to v souvislosti s jinymi technickymi vlastnostmi kdesi psala - ze u fotografickeho dila podobne jako u jinych vytvarnych projevu rozhoduje o jeho kvalite vyvazenost formy a obsahu, jakoz i volba pouzitych vyrazovych prostredku. Zatimco u jednoho motivu a jeho zpracovani muze byt chybejici ostrost hlavnim vyrazovym prostredkem, u jineho ji vnimame jako rusivy prvek. Prave tahle diferencovanost vam, alespon podle toho co o vas zatim vim, pane Rusku chybi. Mimo jine se u tohoto vyroku opiram o vase komentare pod fotografiemi pana Vrabka, kde prave tyto vyrazove prostredky - pouziti antischeimpfluga, polaroidovy transfer jako prvek abstrahovani, zkresleni geometrie kipovanim zadni standarty - narazily na vase kompletni nepochopeni. Z toho jsem si odvodila, ze pro vas musi fotografie byt vicemene z cele mnoziny jejich projevu pouze reprezentantem onoho specialniho pripadu, kdy se jedna pouze o stredovou projekci planparalelnim systemem, s definovanou ostrosti na hlavnim motivu. Takovy descarteovsky svet, ze :-) Mne zajima ale i ten Einstein, pro mne nejsou geometrie nemenne, cas je gumova velicina a obrysova ostrost je pouze jednim chutovym vjemem z mnoha. Teprve souhra vseho rozhoduje o tom, jestli se srdce zachveje, pane Rusku :-)
Na zaver - uz po nekolikate - muj univerzalni disclaimer: na PP davam pouze moje fotografie, ktere delam pouze uvedenou kamerkou. Nikde je nekradu, z nikoho si nedelam legraci a nemam nic spolecneho s zadnym z vami jmenovanych panu. Pana Zachovala jsem jmenovala jako administratora tohoto serveru a tudiz mozneho duveryhodneho prostrednika, ale muzete byt ubezpecen, ze s mymi fotografiemi nema nic spolecneho.
pane Stojanov, kdybyste na tom trval, tak vam muzu poslat pres pana Zachovala vyrez z neupravene fotografie - pokud tedy tim vyrezem ten exif nezmizi. Da se to nejak treba ve PS zkontrolovat? Nemam s tim zadnou zkusenost, zatim mne to proste nezajimalo. Musim ale priznat, ze mi to prijde trosku uchylne, a prave premyslim o tom, proc by mi na tom melo zalezet jestli mi nekdo koho vlastne vubec neznam veri ci ne. Kazdopadne, pokud nekdy zmenim nazor a rozhodnu se sem dat neco co je udelane jinym pristrojem, tak to urcite ohlasim v poznamce. Myslim, ze k tomu ale nedojde, mne samotnou zajima, co se nakonec z tehle rady vyklube.
Pane Rusek, vite, vy mi to urcite nebudete verit, ale v mych ocich maji vsechny moje obrazky tady zhruba stejnou uroven. I ten zmineny bazen... ja se na ne ale nedivam tim technicky zatizenym pohledem jako vy... ja je hodnotim trosku jinak. Uz na zacatku, u nektereho z mych prvnich obrazku tady jsem tu psala, ze udelat technicky dobry snimek neni umeni ale remeslo, kteremu se pri trose snahy a praxe nauci kazdy prumerne nadany jedinec. A ze tedy nehodlam tady na tomto serveru dokazovat, ze umim take zaostrit nebo spravne exponovat, protoze to ve sve podstate neni nijak zajimavy ukaz. Mne zajima to, co moje obrazky povidaji mezi reci, kdyz se na ne podivate tak, ze delate ze je nevidite. Nebo kdyz se na ne divate a najednou zavrete oci.
Kradene fotografie sem davat - kdyz odhlednu od pravni stranky veci - by mi prislo ponizujici vuci mne same. Nedovedu si predstavit, jaky duvod by mne k tomu mel vest. Nakonec prave vy, pane Rusku, nemate o mych vecech valne mineni, takze by to moc nedavalo smysl, kdybych kradla obrazky ktere tu potom maji tak maly uspech, ne? Dobrou noc, vespolek :-)
pane Stojanov, jak jiste vite, mne nijak nevadi, kdyz se nekomu moje veci nelibi. To je mimo ramec meho vlivu. Na kazdy pad mne ale roztrpci, kdyz mi nekdo podsouva ze lzu. Pro to mi proste chybi duvod... Takze znovu: ano, mam moznost pracovat i s jinymi kamerami, ale tady na PP jsem vstoupila s cilem publikovat pouze obrazky udelane moji kapesni minoltou. Pokud mi neverite, tak nemusite, i kdyz vim, ze je nejakym zpusobem mozne z toho obrazku vycist jak byl porizen. Pokud to umite, tak byste se mohl sam presvedcit. Samozrejme se jedna o zmensenou verzi, krome toho jsem v PS trochu upravovala barevnost, krivkami ve trech rovinach kontrast a mirne doostrovala. Pane Horice, hloubka ostrosti s timhle aparatkem ovladat nejde. Muzete jej pouze trosku obelstit tim, ze volite bod kam ma ostrit ve spojeni s jednim z jeho programu, ale i tak je u tehle velikosti cipu selektivni ostrost pouhym zboznym pranim. Ten prechod mezi misty s husi kuzi a bez neni zpusoben zobrazenim, ten uz tak na modelce byl, jakkoli to zni zvlastne :-) Jinak byla tentokrat kamerka pochopitelne na stativu a take jsem celkem peclive osvetlovala umelym svetlem.
obecne videno mate jiste pravdu: zadna moznost by nemela byt per se oznacena jako nemozna. Ale v tomhle zanru uz jsem videla tolik "clean" inscenovanych obrazku, vyfotografovanych na stredni format pred studiovym pozadim se studiovymi blesky, bez jakekoli stopy po nejake vypovedi, ze jsem postupne dosla k presvedceni o nevhodnosti urcitych vyrazovych prostredku v tehle oblasti. Na tom neni na vine pouze ta studiova inscenace. To dokazuje i opacna strana spektra, kterou reprezentuji pornograficke obrazky ruzne provenience, vetsinou "autenticke" az beda, "straight" fotografovane ale presto bez emoci. Zajimavym pripadem je serie o pornografii od Thomase Ruffa, ktery prefotografovaval z obrazovky videa pornograficke sekvence a diky pohybove neostrosti vytvoril fantasticke a pod kuzi jdouci obrazky. Ale i tam operoval se strukturou radkovani televizni obrazovky, nejspis i on mel pocit, ze tahle dodatecna abstrakce je potreba k udrzeni odstupu. Rekneme, ze muj obrazek uz je i bez sumu dostatecne stylizovany, aby nepusobil sterilne. V danem okamziku mam ale ciste subjektivni dojem, ze ten sum memu zameru pomaha.
dekuju vsem za komentare... Musim rict, ze pri cteni toho od pana Krapace ve mne prevladl dost zvlastni pocit, ze slysim sebe sama :-) Pochopitelne si jako autorka preju presne tenhle pripad, kdy nekdo najednou pri spatreni nejakeho obrazku ode mne pociti to same co ja, ale preci jenom kdyz se to potom opravdu stane, je to jako blizke setkani tretiho druhu. Asi jej budu muset nekdy vyhledat... abych se ujistila o tom, ze opravdu existuje a ze mu necouhaji zpod te burinky antenky. Pane Horice, pochopitelne neni spatne ze v tom (nebo jakemkoli jinem) obrazku vidite neco sveho... Kazdy mame jinou sbirku zazitku se kterymi asociujeme videne... Nenormalni je spis opak. Ale o zvidavost pri tom fotografovani opravdu neslo, ta holcicka je opravdu velmi specialni tvorecek vybaveny velikou predstavivosti a obcas mizejici ve vlastnim svete :-)
ta hra s ostrosti a neostrosti je u portretu pokazde zajimavy prostredek. Tady se mi taky moc libi, i kdyz prilis pusobi jako vysledek prace se softwarem a mene jako opticky jev. Ta poloha rukou je moc dobra, ta promena obliceje v masku. Skoda toho nicnerikajiciho anglickeho nazvu. Ja sice pokazde tvrdim, ze na nazvu nesejde, ale to jeste neznamena, ze musim vybrat nejaky extra lepkave mazlavy. To uz radeji zadny :-)
ZB: ne ze bych byla neomylna, ale zrovna u tech oci si to pokazde pohlidam :-) Jan Krapac: ano, nektere male holcicky by to mely pred par stoletimi tezke. A co teprve, kdybyste videl jeji maminku :-) Pane Adam, rada si prectu, co memu obrazku ve vasich ocich chybi (nebo prebyva). Kvuli tomu jej sem davam. Myslim. Snad.
those who do not know the exquisite taste of fine cigars and expensive liquor [aa* jan winkler | | ] 4 Valerie Pavlíčková | | | 23:14:41 28.03.2005
je to takove trochu ridke, jestli mi rozumite. Ta myslenka je hezka, ale nejak jako bych na ni potrebovala lupu. Je tam, ale malo pritomna.. Asi bych zkusila to zkoncentrovat vyrezem pouze stredni casti jako format na vysku. Nebo alespon uriznout podstatnou cast vzduchu vlevo.
Souvislost videneho s nazvem mi unika, ale s nazvy to beru jako u jazzovych skladeb: cim lepe zneji, tim mene jej potrebuji.
to je velmi hezky, take diky te asymetrii dole. Takove ty necistoty u leveho oka je make up? Pokud ano, tak mi prijde ze tam moc nema vyznam, spis naopak.
mate pravdu, toho popisku nebylo treba. Ale dokonce i ja jsem se nechala svest, nakonec se mi nestane kazdy den ze strkam kamerku zivemu krokodylovi do tlamy. I kdyz mezi nami zustalo par zeleznych tyci, je to presto zvlastni pocit. Pro mne o to vice, ze to vecne tema kdo koho sezere mne uz dlouho fascinuje. Clovek ma trochu neoduvodnene tendence videt sam sebe nad veci, ale de facto jsme take jenom soucasti urciteho potravinoveho retezce, prijde jenom na okolnosti :-)
Vite, pane Rusku, ja si myslim, ze nema moc cenu vam vysvetlovat jaky kompozicni princip tenhle obrazek ma... Nebo se snad zmeni vas nazor na nej, kdyz vam jej objasnim? To by bylo docela slaboduche, nemyslite? :-) Tak nejak podle motta:"co neumim pojmenovat, to nejim" Pane Hejmala, ja si myslim, ze ten obrazek je prilis konkretni, na to aby byl opravdu dobry.
Pane Valsidale, dekuji vam za vsechny vase komplimenty, udelaly mi radost. Nejvice prave tou skutecnosti, ze jsou od vas. Pisu to zamerne sem, pod obrazek ktery se vam nelibil :-) Vite, ja mam prave to balancovani na hrane banalnosti rada, a prave ta medializace banalit ktera tak neodbytne ovlivnuje nase zivoty mi prijde nejak perverzne zajimava. medializace banalit, a banalizace medii :-)
dekuji za projevy prizne. Jsem rada i za to, ze pan Horice klidne spi. Leta, kdy mne vzrusovalo ze nekdo kvuli me malickosti nemuze usnout, uz mam za sebou :-) Prirovnani k L. Lux je pro mne velkym komplimentem, i kdyz jeji veci jsou dilem peclive inscenace a tohle vzniklo opravdu bez pripravy. Pane Krapaci, ja se nedefinuji tim, co delam na nejakem internetovem serveru. I kdybych jako "identita" mela prestat existovat, jako clovek prestat existovat nehodlam a prestat fotografovat zatim take ne :-)
puvodne jsem dneska chtela komentovat cizi fotografie, ale odpovidani na cetnou postu i pod mymi fotografiemi mne k tomu nepustilo. Snad priste. Zde tedy jeste pro pana Hlavace vynatek z moji odpovedi nekomu jinemu, ktery se vztahuje k jeho dotazu: "Jak se da vyloudit tenhle pohled vam neprozradim, sama to nevim. Nekdy ale mam pocit, ze s nekym koho fotografuju komunikuju beze slov. Vedle te divky stala jeste jeji maminka, otec, dva braskove a nejake jine dite. Nikdo z nich si niceho nevsiml. Ja jsem tam take nebyla sama, muj doprovod celou situaci pozoroval a i z tehle perspektivy to pry bylo zajimave" Ano, stala jsem krok pred tou divkou, a samozrejme si mne vsimla, to je snad jasne i z te fotky.
Valerie Pavlíčková |
Valerie Pavlíčková |
Pane Horice, mate pravdu, ze pro mne je tam ten cip te sukne dulezity. Prislo mi, ze svoji strukturou spolecne s temi prisernymi pantoflicky naprosto genialne zvracene ukazuje ve zkratce celou situaci. Chanel a plastik, to se to rymuje :-)
Pane Fedr, nevim jestli jsem vasemu komentari dobre porozumela. Je to tak, ze vam to pripomina Richardsona? To by mne potesilo, i kdyz z vasi poznamky se mi zda, ze budto nemate T.R. rad, nebo se vam moje dilo zda byti jeho prikladu nehodno??? Jaksi tapu :-)
Pane Petho, vase cizelovana artikulace mne zaujala. Minimalismus je v podstate i nametem tehle fotografie, a v tomto svetle je vas komentar naprosto kongenialni. Prominte mi ze reaguji tak trapne rozvlacne, v podstate by stacilo pouhe "ugg-ugg".
Pane Hejmala, neupejpejte se... pokud si myslite, ze mne dobre znate, tak vite cim mi udelate radost :-)
Valerie Pavlíčková |
Valerie Pavlíčková |
Pane Kohout, i vy jeden... ja ale autoportrety nedelam, u tehle kamerky je to diky absenci rucnich nastaveni skoro nemozne.
Valerie Pavlíčková |
Nejvetsim omezenim me kamerky je ale nemoznost rucniho nastaveni snimacich parametru - ta se jeste da pri trose premysleni obchazet - a hlavne nemoznost vypnout doostrovani, ktere kamerka provadi aniz bych ji o to pozadala.
S vasim rcenim o krumpaci bych sice souhlasila, nicmene je jasne, ze urcite veci proste s urcitym vybavenim delat nejdou. Umet si byt vedom toho, co je k cemu vhodne a dokazat se vcitit do moznosti ktere mam k dispozici je asi predpoklad uspechu, navic ja osobne to vnimam pokazde jako docela napinavou zalezitost. hezke svetlo :-)
Valerie Pavlíčková |
Ale rada bych reagovala na jednu vasi myslenku. Vy pisete, ze "když už je fotka z hlediska obsahově-výtvarného mizerná, tak by aspoň měla být ostrá". S tim bych, pane Rusku, v tehle forme opravdu vehementne nesouhlasila. Podle mne neni ostrost nebo nejaka jina technicka vlastnost velicinou, od ktere primou umerou zavisi kvalita vysledku. Myslim si - a uz jsem to v souvislosti s jinymi technickymi vlastnostmi kdesi psala - ze u fotografickeho dila podobne jako u jinych vytvarnych projevu rozhoduje o jeho kvalite vyvazenost formy a obsahu, jakoz i volba pouzitych vyrazovych prostredku. Zatimco u jednoho motivu a jeho zpracovani muze byt chybejici ostrost hlavnim vyrazovym prostredkem, u jineho ji vnimame jako rusivy prvek. Prave tahle diferencovanost vam, alespon podle toho co o vas zatim vim, pane Rusku chybi. Mimo jine se u tohoto vyroku opiram o vase komentare pod fotografiemi pana Vrabka, kde prave tyto vyrazove prostredky - pouziti antischeimpfluga, polaroidovy transfer jako prvek abstrahovani, zkresleni geometrie kipovanim zadni standarty - narazily na vase kompletni nepochopeni. Z toho jsem si odvodila, ze pro vas musi fotografie byt vicemene z cele mnoziny jejich projevu pouze reprezentantem onoho specialniho pripadu, kdy se jedna pouze o stredovou projekci planparalelnim systemem, s definovanou ostrosti na hlavnim motivu. Takovy descarteovsky svet, ze :-) Mne zajima ale i ten Einstein, pro mne nejsou geometrie nemenne, cas je gumova velicina a obrysova ostrost je pouze jednim chutovym vjemem z mnoha. Teprve souhra vseho rozhoduje o tom, jestli se srdce zachveje, pane Rusku :-)
Na zaver - uz po nekolikate - muj univerzalni disclaimer:
na PP davam pouze moje fotografie, ktere delam pouze uvedenou kamerkou. Nikde je nekradu, z nikoho si nedelam legraci a nemam nic spolecneho s zadnym z vami jmenovanych panu. Pana Zachovala jsem jmenovala jako administratora tohoto serveru a tudiz mozneho duveryhodneho prostrednika, ale muzete byt ubezpecen, ze s mymi fotografiemi nema nic spolecneho.
Valerie Pavlíčková |
Pane Rusek, vite, vy mi to urcite nebudete verit, ale v mych ocich maji vsechny moje obrazky tady zhruba stejnou uroven. I ten zmineny bazen... ja se na ne ale nedivam tim technicky zatizenym pohledem jako vy... ja je hodnotim trosku jinak. Uz na zacatku, u nektereho z mych prvnich obrazku tady jsem tu psala, ze udelat technicky dobry snimek neni umeni ale remeslo, kteremu se pri trose snahy a praxe nauci kazdy prumerne nadany jedinec. A ze tedy nehodlam tady na tomto serveru dokazovat, ze umim take zaostrit nebo spravne exponovat, protoze to ve sve podstate neni nijak zajimavy ukaz. Mne zajima to, co moje obrazky povidaji mezi reci, kdyz se na ne podivate tak, ze delate ze je nevidite. Nebo kdyz se na ne divate a najednou zavrete oci.
Kradene fotografie sem davat - kdyz odhlednu od pravni stranky veci - by mi prislo ponizujici vuci mne same. Nedovedu si predstavit, jaky duvod by mne k tomu mel vest. Nakonec prave vy, pane Rusku, nemate o mych vecech valne mineni, takze by to moc nedavalo smysl, kdybych kradla obrazky ktere tu potom maji tak maly uspech, ne? Dobrou noc, vespolek :-)
Valerie Pavlíčková |
Pane Horice, hloubka ostrosti s timhle aparatkem ovladat nejde. Muzete jej pouze trosku obelstit tim, ze volite bod kam ma ostrit ve spojeni s jednim z jeho programu, ale i tak je u tehle velikosti cipu selektivni ostrost pouhym zboznym pranim. Ten prechod mezi misty s husi kuzi a bez neni zpusoben zobrazenim, ten uz tak na modelce byl, jakkoli to zni zvlastne :-) Jinak byla tentokrat kamerka pochopitelne na stativu a take jsem celkem peclive osvetlovala umelym svetlem.
Valerie Pavlíčková |
Rekneme, ze muj obrazek uz je i bez sumu dostatecne stylizovany, aby nepusobil sterilne. V danem okamziku mam ale ciste subjektivni dojem, ze ten sum memu zameru pomaha.
Valerie Pavlíčková |
Musim rict, ze pri cteni toho od pana Krapace ve mne prevladl dost zvlastni pocit, ze slysim sebe sama :-) Pochopitelne si jako autorka preju presne tenhle pripad, kdy nekdo najednou pri spatreni nejakeho obrazku ode mne pociti to same co ja, ale preci jenom kdyz se to potom opravdu stane, je to jako blizke setkani tretiho druhu. Asi jej budu muset nekdy vyhledat... abych se ujistila o tom, ze opravdu existuje a ze mu necouhaji zpod te burinky antenky.
Pane Horice, pochopitelne neni spatne ze v tom (nebo jakemkoli jinem) obrazku vidite neco sveho... Kazdy mame jinou sbirku zazitku se kterymi asociujeme videne... Nenormalni je spis opak. Ale o zvidavost pri tom fotografovani opravdu neslo, ta holcicka je opravdu velmi specialni tvorecek vybaveny velikou predstavivosti a obcas mizejici ve vlastnim svete :-)
Valerie Pavlíčková |
Valerie Pavlíčková |
Jan Krapac: ano, nektere male holcicky by to mely pred par stoletimi tezke. A co teprve, kdybyste videl jeji maminku :-)
Pane Adam, rada si prectu, co memu obrazku ve vasich ocich chybi (nebo prebyva). Kvuli tomu jej sem davam. Myslim. Snad.
Valerie Pavlíčková |
Souvislost videneho s nazvem mi unika, ale s nazvy to beru jako u jazzovych skladeb: cim lepe zneji, tim mene jej potrebuji.
Valerie Pavlíčková |
Valerie Pavlíčková |
Valerie Pavlíčková |
Pane Hejmala, ja si myslim, ze ten obrazek je prilis konkretni, na to aby byl opravdu dobry.
Valerie Pavlíčková |
Vite, ja mam prave to balancovani na hrane banalnosti rada, a prave ta medializace banalit ktera tak neodbytne ovlivnuje nase zivoty mi prijde nejak perverzne zajimava. medializace banalit, a banalizace medii :-)
Valerie Pavlíčková |
Pane Krapaci, ja se nedefinuji tim, co delam na nejakem internetovem serveru. I kdybych jako "identita" mela prestat existovat, jako clovek prestat existovat nehodlam a prestat fotografovat zatim take ne :-)
Valerie Pavlíčková |
Zde tedy jeste pro pana Hlavace vynatek z moji odpovedi nekomu jinemu, ktery se vztahuje k jeho dotazu:
"Jak se da vyloudit tenhle pohled vam neprozradim, sama to nevim. Nekdy ale mam pocit, ze s nekym koho fotografuju komunikuju beze slov. Vedle te divky stala jeste jeji maminka, otec, dva braskove a nejake jine dite. Nikdo z nich si niceho nevsiml. Ja jsem tam take nebyla sama, muj doprovod celou situaci pozoroval a i z tehle perspektivy to pry bylo zajimave" Ano, stala jsem krok pred tou divkou, a samozrejme si mne vsimla, to je snad jasne i z te fotky.
Valerie Pavlíčková |