pane Spitt, nejak mi uniklo, ze bych kdy vyjadrila touhu s vami travit svuj volny cas. Krome toho, vy toho casu take moc nemate, jak neustale zduraznujete, tak bych snad ani nemela to srdce vas z te provincie tahat. Nakonec by to jeste byla moje vina, az sem zase date nejakou nedodelanou vec :-)
Pane Fedr, portrety od Rineke Dijkstra se vam zdaji "prazdne a proste" ? To mne trochu prekvapuje, pokud jste mel rad ty obrazky od L. Lux. Kdyztak se nekdy k te Dijkstra vratte, treba se vam ten pohled na ni jednou zmeni. Ona neni jenom nahodou momentalne jednou z nejvice vystavovanych portretistu soucasnosti. To co jste mi tady vyjmenoval za kriteria porad jeste nezarucuje ze nejaky obrazek bude dobry, pane Fedr. Tretinova kompozice je stejne dobra nebo spatna jako jakakoli jina, pokud ji pouzije nekdo, kdo nevi proc to dela. Ja jsem tu diagonalu zvolila umyslne, a pokud se o ucinky kompozicnich schemat zajimate vic, tak jiste budete i tusit proc. Hmm, nechci se opet nechat svest ke komentovani vlastniho obrazku, z duvodu ktere jsem uz napsala jinde. Ale snad jenom tolik: ne pro vsechno, co se vam zda na prvni pohled citelne, je ten prvni pohled urcujici. V tomhle pripade se jedna o ten balonek, ktery skutecne balonkem je... i kdyz se vam zda ze vypada jinak :-) A pokud tam nevidite pribeh, tak to jeste neznamena, ze tam neni... prazdny kelimek od jogurtu muze byt stejne dobre motivem strhujiciho obrazku jako cokoli jineho :-)
Pane Cmiel, tak nejak jsem to v podstate tusila. Ale jakkoli je moje vyjadrovani podobne tem postavam, o kterych se zminujete, nemam s zadnou z nich nic spolecneho. Presto by mne docela zajimaly. Jsou tu k videni jejich fotografie? Pane Horice, sice jsem vam psala, ze mi muzete rikat jak chcete, ale teprve ted, kdyz tak cinite, si uvedomuju jak mi to neni prijemne. Asi tak jako kdyz pan ucitel ve skole vsem chlapcum rika Karliku a vsem divkam Marenko :-) Takze pokud chcete se mnou komunikovat, obracejte se na mne mym jmenem. Pokud chcete komunikovat s Ovim, budiz, snad vam nekdy odpovi.
Pane Rusek, vite ceho si na photopostu nejvice cenim? Ze dokaze i dve takove existence z ruznych paralelnich casoprostoru jakymi jste vy a ja svest pod jednu fotografii. Ja alespon nikoho druheho jako vy v realnem zivote neznam Pane Kacer, nevim jestli vas to ted uklidni nebo zneklidni, ale z meho pohledu jsou moje obrazky tady v podstate vsechny stejne dobre nebo spatne ;-) Kristyna Mojescikova: mate pravdu, nektere z nich vypadaji ve velkem formatu moc hezky. Ne u kazde je to stejne dobre, nektere vypadaji lepe i jako miniatury :-) Vlasta Fisrova: mate pravdu, clovek miva tendenci takhle reagovat. Rikam si, o co vsechno ti s tim ruskovskym (ja mu rikam descarteskym) videnim sveta asi prichazeji. Ale problem je v tom, ze je to mozna naopak. Treba v tom jejich svete panuje bezbrehe stesti a totalni harmonie, nebot cokoli podezreleho do nej vubec nema pristup :-) Bohuzel, asi neexistuje moznost alespon na chvili videt svet ocima toho druheho, a tak se to nejspis nikdy nedozvime.
Pane Fedr, prosim vas, a ktera jsou to ta "umelecka kriteria", ktera moje fotografie nesplnuje? Ja se sice zabyvam umenim uz pres dvacet let, ale doposud mi uslo, ze nejake dilo musi splnovat nejake predpisy, aby bylo umenim. Existuje nejaky seznam? Mohl byste mi poslat kopii? Predem moc dekuju.
pane Krapac, touche. Zajdu se na ne podivat, uz jsem ted nejakou dobu nic nekomentovala. Pane Horice, samozrejme mi muzete rikat jak chcete, ale myslim ze vam o sve osobe mohu prozradit. ze jsem nikdy coby Ovi Ivoda nevystupovala. Nevim ted, jestli vas to potesi nebo zamrzi, ale nemam v umyslu se zdobit cizim perim, at jiz bylo jakekoli.Ted uz take chapu ten vajecny problem pana Spitta. Snad jeste kdyby mi nekdo vysvetlil to s tim vedoucim? Trochu mne, priznam se, ale zarazilo vase pouziti toho ve spojeni s fotografii mirne dadaistickeho vyrazu "pridana hodnota". Jeho pomoci myslim oznacuje pan Rusek obrazky, ktere se mu libi, a nezlobte se, ale tomu jsou ty moje doufejme dostatecne vzdaleny..
pane Spitt, vite, ja chodim po tech intelektualskych kavarnach a diskutuju tam s dekadentnimi teoretiky a pseudoumelci o pseudoumeni. To by vas nebavilo, radeji si prectete neco o retusovani :-) Ale jinak, jeste jste mi neprozradil, jak to bylo s temi vasimy vejci a s tim panem vedoucim. To bych opravdu rada vedela, takovehle zahady mne potom zbytecne zamestnavaji. TP: jo, hard days night, Pauluv dedecek. Taky jsem na nej musela myslet :-)
mmmh.... to je vynikajici. naprosto neskutecny. Ta mirna roztresenost je naopak to, co to potrebuje aby to nepusobilo jako nejaka intelektualne technofilska onanie. Ve velkym formatu bude to zrno zobrazeny ostre... pripomina mi to veci od Sugimota :-)
Calatrava ma na svedomi radu zajimavych motivu pro fotky... skoda ze jako clovek neni stejne prijemny. Ta fotka je prima, i kdyz bych asi videla ten spodek o stopu svetlejsi, trosku mi to dojmove splyva. Ale kdyz uvazim, ze jsou to cestovni fotografie, tak chapeau... vy mate neco spolecneho s architekturou?
ta fotografie ma velky potencial... krasna kompozice, pouze ta cernocerna temnota kdyby sla nekde trochu zlomit. Pokud jste nekde v te cerne plose retusovala neco pryc, nejake svetelne zdroje treba... tak takova verze by mne asi zajimala jeste vice.
to je opravdu dobry... jestli muzu, tak bych ale pocitove radila odriznout ten maly kousek matlafousek vlevo nahore :-) nejspis bych urizla prouzek na leve strane.
pane Kratochvil, byla jsem se podivat na vase obrazky, a docela mne prave vase reakce tady prekvapila. Nechci vam do toho komentovani moc mluvit, ale v tomhle obrazku o "content" nikdy neslo, stejne jako u vetsiny tech vasich :-)
Valerie Pavlíčková |
Valerie Pavlíčková |
Valerie Pavlíčková |
To co jste mi tady vyjmenoval za kriteria porad jeste nezarucuje ze nejaky obrazek bude dobry, pane Fedr. Tretinova kompozice je stejne dobra nebo spatna jako jakakoli jina, pokud ji pouzije nekdo, kdo nevi proc to dela. Ja jsem tu diagonalu zvolila umyslne, a pokud se o ucinky kompozicnich schemat zajimate vic, tak jiste budete i tusit proc. Hmm, nechci se opet nechat svest ke komentovani vlastniho obrazku, z duvodu ktere jsem uz napsala jinde. Ale snad jenom tolik: ne pro vsechno, co se vam zda na prvni pohled citelne, je ten prvni pohled urcujici. V tomhle pripade se jedna o ten balonek, ktery skutecne balonkem je... i kdyz se vam zda ze vypada jinak :-) A pokud tam nevidite pribeh, tak to jeste neznamena, ze tam neni...
prazdny kelimek od jogurtu muze byt stejne dobre motivem strhujiciho obrazku jako cokoli jineho :-)
Valerie Pavlíčková |
Valerie Pavlíčková |
Pane Horice, sice jsem vam psala, ze mi muzete rikat jak chcete, ale teprve ted, kdyz tak cinite, si uvedomuju jak mi to neni prijemne. Asi tak jako kdyz pan ucitel ve skole vsem chlapcum rika Karliku a vsem divkam Marenko :-) Takze pokud chcete se mnou komunikovat, obracejte se na mne mym jmenem. Pokud chcete komunikovat s Ovim, budiz, snad vam nekdy odpovi.
Valerie Pavlíčková |
Pane Kacer, nevim jestli vas to ted uklidni nebo zneklidni, ale z meho pohledu jsou moje obrazky tady v podstate vsechny stejne dobre nebo spatne ;-)
Kristyna Mojescikova: mate pravdu, nektere z nich vypadaji ve velkem formatu moc hezky. Ne u kazde je to stejne dobre, nektere vypadaji lepe i jako miniatury :-)
Vlasta Fisrova: mate pravdu, clovek miva tendenci takhle reagovat. Rikam si, o co vsechno ti s tim ruskovskym (ja mu rikam descarteskym) videnim sveta asi prichazeji. Ale problem je v tom, ze je to mozna naopak. Treba v tom jejich svete panuje bezbrehe stesti a totalni harmonie, nebot cokoli podezreleho do nej vubec nema pristup :-) Bohuzel, asi neexistuje moznost alespon na chvili videt svet ocima toho druheho, a tak se to nejspis nikdy nedozvime.
Valerie Pavlíčková |
Valerie Pavlíčková |
Valerie Pavlíčková |
Pane Horice, samozrejme mi muzete rikat jak chcete, ale myslim ze vam o sve osobe mohu prozradit. ze jsem nikdy coby Ovi Ivoda nevystupovala. Nevim ted, jestli vas to potesi nebo zamrzi, ale nemam v umyslu se zdobit cizim perim, at jiz bylo jakekoli.Ted uz take chapu ten vajecny problem pana Spitta. Snad jeste kdyby mi nekdo vysvetlil to s tim vedoucim?
Trochu mne, priznam se, ale zarazilo vase pouziti toho ve spojeni s fotografii mirne dadaistickeho vyrazu "pridana hodnota". Jeho pomoci myslim oznacuje pan Rusek obrazky, ktere se mu libi, a nezlobte se, ale tomu jsou ty moje doufejme dostatecne vzdaleny..
Valerie Pavlíčková |
Valerie Pavlíčková |
předjarních chřipek I [Jitka Kotrbová |
Valerie Pavlíčková |
Valerie Pavlíčková |
TP: jo, hard days night, Pauluv dedecek. Taky jsem na nej musela myslet :-)
Valerie Pavlíčková |
Valerie Pavlíčková |
Valerie Pavlíčková |
Valerie Pavlíčková |
Valerie Pavlíčková |
Valerie Pavlíčková |
Valerie Pavlíčková |