tonovani neni az tolik v pohode. pero me jinak dobra vec... ikdyz...nejen hloubkou bych zvyraznil toho sqelyho modela, malicko bych si pohral ve fotokramu, jen decentne, zvolit jiny barevyn vyvazeni, pouzit lokalni ztmaveni, no a je to tady :))
pri tomhle ohnisku stacilo jit s pohledem malicko niz. je to moc vysoko a malo prostoru kolem. s tim sklem, by bylo i dobry nepriznavat chodisla kolemjdouch. chybi na snimku kontrast, a pro me uz dnes i vyvazeni barev. malicko tomu pomoct.
vcelku dobry. nelibi se mi, ze cely obraz je stejne tonalne a svetelne vyvazenej. ze tam nemas nosnou plochu, tou by mohla podle vseho bejt ta jeji hlava v rukach? neni tam az tolik deje, tolik napeti jakoby si zaslouzila. a tu hlavu bych ani na stred neumistoval.
Milane skutecne nemas zac. Je s podivem, jak respektujes cas druhych a sve naroky uplatnujes odpovedmi s nadechem lehke ironie. Mozna se pletu, pokud ano, oprav mne. proc tri body? snimek ve me nevyvolava tolik emoci zrejme jako v druhych. nebavi me slecny u sklive zdi, kde sedi se svymi zasnenymi pohledy do dali. napriklad.
(...z modrého města...)
[Ivan Rusek |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |