p¨rava strana plochy tezce vystrkuje model mimo obraz... myslim, ze bych ji nechal naopak vpravo a tu zed pouzit s primerenou hloubkou ostrosti jako kulisu. mavic umocnenou liniema te zdi, myslim tim treba ibihajici perspektivu. tady a ted nevidim skoro nic vyrazneho.
foglara jsem mel tu cest poznat osobne.tleskace a jeho ztvarneniznam jak z filmu tak i z knih.tleskace mam spojeneho s kolem, s prahou.konecne ani na my fotce neni daleko od mist, kde se jednak film tocil a pak i od mist, ktery mohly byt onemi, o kterych psal pan foglar.a ze nemam nebe?na nem to preci nestoji,pavlo.je tam jedinej pohled,kerej me sleduje.cyklista kouka nekam....,nevim kam.treba to je prave tleskac a vzpomina.a ti ostatni, no nevim,treba prave sleduji pad jana tleskace?ikdyz vsichni vime, zecumi na kostluvce a svaty nad nim. a ze tleskac jepouha fikce.nebo snad nenii.....?
to zehleni je fakt desny, fuj... a sedumdesaty leta? no nevim, ale sedumdesaty leta nebyly vo takovym zehleni, to se moc neresilo, tam se to to delalo primo na xichtu modelu. a sedumdesaty leta? no to uz letely barvy a taky barvy na filmu, na papiru... a sem presvedcen i o tom, ze styl liceni byl ponekud jinej. ja to pamatuju, huahauhauahuah
v nahledu to vypadalo ja eeeee, tedy jako hovno, promin.... tady jsi dle meho mel ji t na zem a koukat se na nej z mensi vysky, proc? ¨vynikl by jeho stin a spolu s nim päk jiste krasna perpsektiva stinu. dal ta barevnost je vo nicem, tedy prevest do cerny, potahat kontrastem a bilou a mohlo by to bejt v pohode. jinac tak tri, sotva
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |