ahaaaaa, sem to nejak nedokoncil, to vis, wopice. co sem to , rukopis myslim, nejde ani o retus, to sam vis. dulezitym vyrazovym prvkem je pro tebe tady jiste, moment vyjadrenej ocima modelu. jeho mimkou, komunikaci... coz se jiste podarilo. mas v jednom treba vyhodu, ze je to kamos a ze muzes jit bliz a delat si s nim vic nez treba ja s tema lidma na ulici. kolikrat si rikam ze me jednou chatej a desne ztlucou.... auuuuuuuuuuuuuuu
ale ja tomu rozumim, jen je zbytecny to tam psat. jak vidis sem se zeptal jedinej, proc asi chci vedet jak si to myslel. pro mne je sqelej jeho vyraz, ale nehodnotim fotku pocitove, obvykle je to jen cast celkovyho hodnoceni pocitova stranka, i techniku holenku u tebe musim brat v uvahu a cim nas to masirujes...:)) jako skrabanec neberu tu vohyzdnou krabici, kus sklenice.... du se mrknout este na ty tvy dalsi pockej az se vratim t¨i to natru hahahahahahahahha
jen nerozumim spojeni skrabance spolu s digitalem. tomu rozumim,pokud bys je mel na filmu, na kerym se podepsal zub casu, ale skrabanec na jednickach a nulach? ja je tady nejak nevidim ty skrabance, tedy... asi sem slepej nebo to sou ty bily skvrny na pozadi?
myslim, ze hodnoceni mnohych je emocionalni a nebere v potaz obraz jako celek. je pravda take to, ze bily snih primo pod zadkem by byt nemel. naprosto vubec nema vliv na celkovou atmosferu obrazu, naopak svadi pozornost prave tam a vytvari podnet k emocionalneji ladenym reakcim hodnotitelu. trava pres oblicej mi nijak nevadi nicmene tech par stebel se dalo na miste zlomit ci jinak zrusi, nikoli v naslednem zpracovani. celkove pusibi klidne jednak obraz, ale i model. mozna jeho pozice a prave onen snih v nekom vzbuzuje dojem, ze je na zachode. ale ne, podivejte se na polozeni rukou, na vyrazove prvky v obliceji., tady mam z azle autorovi, ze zanedbal kresbu oci. jejich prosvetleni. ovsem ne vzdy clovek vse vidi na miste a ne vzdy se podari udelat vec dokonale. mozna bych se nebal pouzit oranzovej filtr od kokííííííínůůůůůůů,jeho čislo ted z hlavy nenam, ale rozhodne to neni do prvni desitky, tam sou jiny filtry, myslim kolem dvacet i vejs. na me to pusobui klidnym a vyvazenym dojmem.
myslim, ze cilem neni udelat z tyhle holky barbinu, kera se na nas bude tlemit (promin vyraz ) pres objektiv pavly... myslim, ze pavla naznacuje, ze hodla v portretech pokracovat, mozna o tom svedci i misto, barva dekorace... pojdme hodnotit vyrazove prvky fotografie, jeji technicke pracovani a niklo dekolt modelu, to si kupme radeji plaaaaaaaaajboj. tricko, ramena, stribrny doplnky a vyraz modelu mi jde vcelku k sobe. chyba je, ze nema vsechyn prsty viditelne, resp, jsou u leve ruky ohnute pryc. prokresleni nekterych detailu v obkliceji pomoci odrazne desky. jiste mi date za pravdu, ze neni nutno kupovat desky za litr, ale lze pouzit i jine a vhodne mateialy za par korun.:)) leva nausnice by nemal byt videt, tedy ne jeji zcela bezvyznamny kus pro obraz. dle linie na divanu ci pohiovce ve spodni casti obrazu, ta sikmice, pryc s ni, a konecne signovani, pokud ho tam nekdo uz chce mit a to neni nic divneho, dbejte i na takove nuance jako jsou velikost a typ pisma. jednim z vyrazovych projevu je i umisteni platna do ramu, tady se rika do ramecku. nikdy jsem nehodnotil a hodnotit nebudu fotku na webu v ramu. proc? z jednoduchyho duvodu. jak mi bylo ukazano a i tady to zaznelo je vytvoreni ramecku otazka nekolika malo okamziku. tedy nic sloziteho, zda se. nedelejte z fotky, ktera nema ve sve podstate hranice ve sve vypovedi, nevnucujte tam nejaky ramy, nedavejte zaminku nekterym, aby vam ramy hodnotili. jde o fotku, ram je jen soucasti zcela nepatrnou ale neni rozhodujici. pavlo to nei na tebe, to je jen moje uvaha nahlasa a tady, proc? tak.
dava mi to pocit, ze je to socha s betonovym podstavcem, nohy venku by mne jiste vyvedly z omylu, a pekne cely, at je videt obtekani vody. vyraz a drzeni bricha mi k tomu nesedi. vypada to jako by v ty vode byla z donuceni, myslim, ze voda je zivel kerej je plnej dravy enrgie, ty se bud vyhneme nebo naopak nas vtahne a ¨da nam volnost,tady se to ve me mlati co vlastne krome jejiho fyzis ukazujes. nic ve zlym romane,
cerveny uco, no jasne on ji kouka na to jeji krasne ucho cervene studem. to bude ono..... ale pkud jirka dof takoou cjtel ma ji mit, proti tomu nejede.
hlava jakoby nepatrila k temhle ramenum. vlastne k jakym, nejsou videt. odrazńa deska?jak rikak jirka vanorek si myslim stejne, ze to nebylo uplne dobre, nejlip namereny..... ale to se mi muze zdat,podivam se na to na zalibrovanymm monitoru, jo....tak zatim.
ramenä jako by nebyla od jedne osoby, ale toje diky natoceni hlavy,zvlastni je i kresba v prave casti obeliceje, kulatä tvar a pod ni pak dalsi ryha...nicmene tohel vidim teprve, kdyz na tom skle sem prilepenej. vidim to i z dalky, vsak neni to na skodu, nezaclani to
jasne petre, ale napsat, zes byl linej neni argument. navic nikdo tady, tedy vetsina z nas jsme naprostilaici, kteri fotime sami pro sebe a obcas pro druhy...:))
kdyz bez pripravy tak bez pripravy.... tva lenost nemuze zmirnit nazor, proc si to tedy neudelal? nerozumim tomu, pro mne chybi kontrast kerym bys pridal to cos ubral na vyrzu.
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |