Ono nejde o jednoznačné fauly, všechno neobvyklé může udělat fotku zajímavější. Jenže tady to moc nefunguje. Například už odfiknutím pravé cca ⅓ by vzniklo něco zajímavějšího, i když by to bylo ve formátu narvané.
Jasně, čí víc pere slunce, tím světelnější skla jsou třeba, ať jejich kresba vynikne. :) Ten strom vpravo to chytil naplno (ale zarovnání hřebenu střechy do hladiny je zajímavé).
Moment je dobrý, výrazy také, pro mě je ta fotka přínosná nadprůměrně.
Na přesném ostření bych tu nebazíroval, spíš prorůstání hlav těch v další řadě mi vadí, jít s foťákem o pár cm vlevo bylo asi v té rychlosti těžké, ale snad ne nemožné.
Fotit takhle chuchvalcovité objekty rozlezlé po celé ploše nikam nevede, i kdybys měl velkoformát jako vrata. Jeden květ by fungval víc, než tahle srostlice. Taky nevím, proč si dobrovolně srážíš kvalitu kresby trixem, on má sice pěkné zrno, ale na tenhle motiv se podle mě vůbec nehodí, pozadí vypadá jak ušité z pytloviny.
Duplicitu má asi na svědomí zpoždění někde na lince. Požádej Petra H. o smazání.
Tahle série mi vůbec nesedí. Je to ostré, barevné, pozadí předpisově rozmazané, ale zoufale statické (jako každý tanec bez nohou). Bylo by to dobré krmení pro fotobanky, ale žádný život v tom není.
Tohle se jednou fotkou ostře vyfotit nedá, to je na focus stacking. Montovat to můžeš zkusit ručně třeba v photoshopu, ale daleko lepší jsou speciální aplikace jako Zerene nebo Helicon.
Statečně vzdoruješ přesile, ale pravdu nemáš. V době, kdy film byla jediná možnost, jsme využívali spoustu prostředků, někdy dost bizarních, k úpravám celkového i lokálního kontrastu, aby fotka vypadala živě a měla šťávu, Teď bohužel retrosnobi a jiní okouzlení neumětelové posunuli fiim do role posvátné krávy, cokoli, co vyleze z vývojnice, je automaticky vysoké umění a patří k tomu i poviností plivnout na ten proradný dekadentní digitální proces, se svými falešnými úpravami. Je to blbost, buď zajímavou a atraktivní fotku umíš nebo ne, nástroje jsou druhotné,
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Na přesném ostření bych tu nebazíroval, spíš prorůstání hlav těch v další řadě mi vadí, jít s foťákem o pár cm vlevo bylo asi v té rychlosti těžké, ale snad ne nemožné.
Jiří Březina |
Duplicitu má asi na svědomí zpoždění někde na lince. Požádej Petra H. o smazání.
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Pro dobrou fotku nemusím na konec světa. Spíš naopak.
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |
Jiří Březina |