Možná je tu příliš tlačeno na pilu - vodopád nemusel být tolik dominantní. Prostě tolik nezoomovat - nejde přeci o detail, ale přenesení atmosféry daného místa.
Také bych maličko z oblohy odebral. Navíc bych doporučil lehce stáhnout zelený kanál - pravděpodobně má foťáček nastaveno automatické vyvážení bílé a tady lehce přiteplil. Ale snímek je to velice atraktivní 4++
Jakub Moris: Rozumím, rozostřením odvádí méně pozornost. Ale jeho stav je tak někde na půli cesty bezi ostrostí a neostrostí - v tom rozostření se navíc dosti projevuje aberace. Možná by se za cenu mnohem menší kontroverze ve stejné roli více uplatnila celá větev.
Škoda že se nezadařilo zaostřit zároveň i ty listy. Třeba by nejvyšší možná clona celý snímek obsáhla, ale u tvého foťáku těžko říci. Napadla mě ještě kacířská myšlenka dvojí expozice. I tak je to kompozičně atraktivní snímek. 4++
Doporučuji zlehka utlumit červený kanál. Zbývající kanály, ty by mohly po vhodné manipulaci doručit poněkud reálnější odstíny. Ta barva nebe se mi moc nezdá. 3++
Milan Štefek (Milan Ostrava): Zmenšenina hodně degeneruje kresbu, dobře to vypadá až přes celý monitor. Oproti mému starému Olymu je i wallpaper parádně ostrý
Krmeni labuti a bourka na obzoru... [Vaclav Kabat | | ] 5 Robert Mekiš | | | 07:13:54 14.05.2004
Vždyť je to zajímavá fotka! Efekt sice nevznikl řízeným experimentem, ale náhodou. Ale proč by se nedalo pracovat v krajinářské fotografii i s bílými siluetami ?
Jaké úžasné zjištění! Jsou tu lidé, kteří už okoukali základní směr pP: "Jé! Přepal! Polovina skóre dolů!".
Václav Kabát: Na ostré bouřkové světlo je těžká receptura - absolutní rozdíl mezi stínem a nasvětlenými místy je obrovský. Pokud k nasvětlení dojde plošně, jako u této fotografie, dá se to korigovat přechodovými filtry. V extrému i kumulativním efektem (G1 a G2 najednou). Kompozice je zajímavá, možná to chtělo věnovat více pozornosti ostrůvku stromů vpravo, ale to už bychom hovořili o úplně jiné fotografii. Chtělo by to ještě zapřemýšlet nad šikovnějším názvem, který by lidskou fantazii krapet více stimuloval. Možná bys potom nečelil takovému odporu publika. 5!
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Jaké úžasné zjištění! Jsou tu lidé, kteří už okoukali základní směr pP: "Jé! Přepal! Polovina skóre dolů!".
Václav Kabát: Na ostré bouřkové světlo je těžká receptura - absolutní rozdíl mezi stínem a nasvětlenými místy je obrovský. Pokud k nasvětlení dojde plošně, jako u této fotografie, dá se to korigovat přechodovými filtry. V extrému i kumulativním efektem (G1 a G2 najednou).
Kompozice je zajímavá, možná to chtělo věnovat více pozornosti ostrůvku stromů vpravo, ale to už bychom hovořili o úplně jiné fotografii. Chtělo by to ještě zapřemýšlet nad šikovnějším názvem, který by lidskou fantazii krapet více stimuloval. Možná bys potom nečelil takovému odporu publika. 5!
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |