Škoda že kolejnice nejsou tolik patrné, byl by to oživující prvek. Takto je kompozice rozbitá - všechno zajímavé se nachází koncentrované vprostřed snímku. Doporučuji odříznout spodní část, asi tak v polovině mezi stínem a rámečkem. Tím se těžiště snímku opticky posune níže a začne fungovat vazba země-mraky.
Příště radši více poodstoupit, strom je moc dominantní a díky mixu lístečků a květů coby chaos poněkud odvádí pozornost. Možná by stálo za pokus snímek koncipovat naležato. 3 +1(na povzbuzení)
Stando, chronicky trpím dvojznačnými komentáři, zvláště píšu-li je narychlo. Měl to být kompliment, protože moc dobře chápu jaká krajina, ale hlavně světlo, číhalo pod filtrem. Z dané situace bylo vytvořeno maximum.
Pěkná přistávací plocha směr ronov. Musím se tam vbrzku vypravit, abych mohl ohodnotit, s čím se tam dá pracovat. Později odpoledne ? Tak to si musím pospíšit a fotit v nejbližších týdnech, než se západ slunce posune až k Ronovu.
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Příště radši více poodstoupit, strom je moc dominantní a díky mixu lístečků a květů coby chaos poněkud odvádí pozornost. Možná by stálo za pokus snímek koncipovat naležato. 3 +1(na povzbuzení)
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
California [Milan Santoyo |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |
Robert Mekiš |