trochu neobvyklá Kevitovka, je víc "ukradená realitě" (TrIG, rozumím momentka) než odrazem vnitřních hnutí mysli. Ovšem kouzlo jí neschází, právě naopak. Přirozenost prostředí a vypočítaná nedokonalost záběru skýtá divákovi hřejivou naději realistických očekávání. A nebyla by to práce fotografa formátu Jana Kevita, kdyby nebyla okořeněna ráznou kompozicí.
což o to, kůň je pohledný. záleží, k čemu fotku potřebuješ, předpisový postoj to není, navíc nepadnoucí ohlávka. emocionálně silný postoj to taky není, navíc nečisté pozadí. Takže jako fotka do alba a k dokumentačním účelům výtečná, ale víc nevidím. Kůň ale stojí za podívání, je krásný
trochu nestíhám, zmůžu se jen na veliké levitující Díky! (zvláštní poděkování ovšem patří panu folkloristovi Ruskovi, tedy díky za koment!)
Máte-li ale někdo chuť, zkuste argumentovat ve prospěch filmu kontra digi. Každá technologie má své vlastnosti, a mne by zajímalo, do jaké míry je volání po filmu jen sentimentem a do jaké míry je to problém dočasný, protože digi se lepší každým dnem. Možná to ale patří do Fór.
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
zeměkoulan černý :) [Veronika Hlinková |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
cestovanie [Peter Guštafík |
Jan Savický |
na jeseň [Peter Guštafík |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Máte-li ale někdo chuť, zkuste argumentovat ve prospěch filmu kontra digi. Každá technologie má své vlastnosti, a mne by zajímalo, do jaké míry je volání po filmu jen sentimentem a do jaké míry je to problém dočasný, protože digi se lepší každým dnem. Možná to ale patří do Fór.