Bílé jezero, černý kůň II [Jan KEVIT | | ] Jan Savický | | | 11:29:16 09.11.2004
Tahle fotka je uzamčena mnoha klíči, celým svazkem kódů a utajených vztahů. Secesní symbolismus J. Preislerova Černého jezera (a dalších variací) je jistě jedním z nich, alespoň po formální stránce. Jan Kevit ovšem jde ve svých rituálech dál. Nejde mu o melancholii. No, uvidíme.
Díky všem za komentáře a hodnocení. Pokud někoho vtáhla mimo všední den, nebo snad dokonce stala se jeho součástí, je to dobré. Tak na výstavu, Jiří, samozřejmě! :-)
(Provaz, na němž byl tento řecký pracovní koník uvázán ke stromu, byl volně svěšen bez napětí.)
Klidně bych to mohl vydávat za pinholi, Jene! Jimmi to má opravdu na háku, ale jen do té doby, než zašustí sáček s piškoty, to je rázem sečtělost tatam :-) Díky a díky všem.
Bílé jezero, černý kůň II [Jan KEVIT | | ] Jan Savický | | | 00:15:53 08.11.2004
Včera jsem si říkal, kde je Jan Kevit, prohlížeje si tvé fotografie. Rozehrán je tento surreálný meziprostor znamenitě. Temná noc, jezero, černý kůň a dívka a bílý pes. Usměvavý pohled dívky v komickém western kloboučku v takovéhle scéně však pokládá otázku, neboť dobře známe amatérské pokusy o akty na koních, vypadají nachlup takhle. Tahle dívka provádí svůj nevyslovený rituál, hřeje se za úplňku na hřbetu koně u jezera. Diváka bere ssebou, to je zvláštní. Zvláštní. Stejně tak jsou zvláštní úpravy kolem kontury koně. Vrátím se.
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
(Provaz, na němž byl tento řecký pracovní koník uvázán ke stromu, byl volně svěšen bez napětí.)
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |