ještě že vlci vyjí a sledují oblohu. někteří něco najdou a pak sledují kořist. ale Souhrada i Barva žijí, měli štěstí, tenhle vlk loví beze zbraní. zase skvělá, Tr. Vlkomíre! za pět jako ten mrak.
no fakt, vzali otep pšenice, strom, lavičku a odnesli to do studia, aspoň si to tak představuju. plátno vzadu taky mohlo stát. ale tys to asi fotila rovnou na poli, ne?
je to struktura a dívka do ní patří. Dotyk vody dvěma (sic... !!. :o) rukama je barbarským rituálem, tancem, o který ti vždycky jde. Je to zase tam, KEVITE!
Mistr Ivan Rusek nespolkl tuším tu nohu k přilepení u Tanečnice. A tak se musíme spokojit se zastoupením Jedině správného umění v osobě sice mladého, leč názorově a formulačně již vyzrálého Petera Kaclíka. Každá doba vyžaduje své hrdiny, neochvějná rozhodnutí a pevnou ruku. Díky, Petere, potěšils, zase!
Což ten rozbor, ale katalogizuji poslední relikty fotograficky nezpracovaných témat, brožurka bude tenká... jsou čtyři :-)
nic si z toho Hanko nedělej, já o KC vím 14 dní... ale jako bych ho znal leta. jen se podívej, jaká témata fotím: koně, ptáčky a děti. a co on? totéž. teď k tomu přibyla ta poetika a neostré tajemství. A film, snad, postupně, tu a tam, možná :-) díky
tady to zas Juan Pablo Picasso napsal dobře. Ani bych neřekl, že je to styl Eviny K (:o), ale profi retro. Máš velkou výhodu v těch kostýmech, máš k nim blízko. Výraz jak holubička, to se tenkrát líbilo, panička.
MyChal Plhoň to napsal dobře. a že je to kýčovitý, no jasně, že je! všechno začínalo, každý efekt byl přínos, obilí v pozadí stálo ve studiu a platily se za peníze. škoda holt jenom, že fotka není přetržená, jak jsem uvítal u Plhoně.
...a snad ještě k světovému prvenství, ano, dospěl jsem k optimistickému závěru, ještě lze být první. Možností již není mnoho, prozradím čtvrtou poslední: není obsazené focení vnitřností pisily čáponohé ve stáří nad 7 týdnů (mladší kadávery pisil již zpracoval John Smitdtht, 1879). Je ovšem nutno fotit bez kolíčku na prádlo na nose (s kolíčkem ty smradlavý mrtvoly již fotil bratr Johna)
Milý Vlkomíre Lubo, nikterak jsi mne nezaskočil vytříbeností svého vkusu, ano chválíš opravdu fotku kvalitní! Že však zajdeš ve své dokonalosti do takové krajnosti, to jsem nečekal: tvůj komentář má opravdu přesně 1 841 znak! Ano, přesně jedentisícosmsetčtyřicetjeden znak. Dobře víš, že toto číslo je ve své symetricitě prastarým egyptským symbolem balónu. (vám, nezasvěceným to tedy vysvětlím: považte, že 8 je balón a 4 je přeci židle, tedy samozřejmě koš. jedničky po krajích mají významů mnoho, jedním jsou kotvící lana, opora, bezpečí). Tedy díky, jsem poctěn.
Jan Savický |
hnedka takhle zrána.
a možná je to vrána
zachycená v lana?
a že takhle brána,
chybí hora Raná
':o)
ještě že vlci vyjí a sledují oblohu. někteří něco najdou a pak sledují kořist. ale Souhrada i Barva žijí, měli štěstí, tenhle vlk loví beze zbraní. zase skvělá, Tr. Vlkomíre! za pět jako ten mrak.
Jan Savický |
Jan Savický |
Anry, v týhle sérii "přírodu" nechávám ležet, jak je. kdyby tam sloup ale nebyl, určitě by se nic nestalo :-)
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
za A: to je vidět :-)
za B: plátno, jaké?, nepsal jsem o plátnu
za C: vždyť ano, skutečnost, žádná montáž. dřív si tu skutečnost myslím nosili rovnou do aťasu. Dneska filmaři vlastně taky
:-)
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Což ten rozbor, ale katalogizuji poslední relikty fotograficky nezpracovaných témat, brožurka bude tenká... jsou čtyři :-)
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
Jan Savický |
:-)
Jan Savický |
':o)
Jan Savický |