Tomáš Mazur
Celkem 82 komentářů
Schůzka na slepo
(autor: David Zachoval)
5 bodů
08:36:26 06.12.2004
V něčem se budu opakovat, ale opět, výborná práce se světlem, výborná tonalita (pokud mohu na základě skenu soudit). Čekání. Opět úhlopříčná kompozice, vnáší do děje napětí. Světlo. Naděje. Očekávání. Možná touha po změně. Touha po úniku z každodenní šedi. V tomto snímku si dokáži představit mnohem více, než schůzku na slepo. Dobrá práce.
.
(autor: David Zachoval)
5 bodů
08:26:52 06.12.2004
Výborný záběr. Něžná dívka, v neurčitém, ošuntělém prostředí, malá hloubka ostrosti nutí zapojit fantazii. Bílá halenka v kontrastu dláždění, po kterém prošlo tisíce nohou? Úhlopříčná kompozice vnáší do snímku napětí. Na koho asi čeká? Skvělá práce.
Dobré ráno
(autor: David Zachoval)
5 bodů
08:20:29 06.12.2004
Velmi příjemná fotografie. Vůbec celá tahle série má hodně do sebe, hodně vybočuje z toho, co tady prezentuješ. V kladném slova smyslu.
Z cyklu Ulice
(autor: Tomáš Mazur)
bez hodnocení
10:55:49 26.12.2003
To Ianus: UV filtr nepouzivam vubec. Mne to neostre neprijde. Ale treba neumim ten fotak ani drzet...
Z cyklu Ulice
(autor: Tomáš Mazur)
bez hodnocení
09:41:12 14.12.2003
To Jïri: To jsem rad. Nemam rad kolem sebe nespokojene lidi... :-))
Z cyklu Ulice
(autor: Tomáš Mazur)
bez hodnocení
09:39:35 14.12.2003
To Josef Polasek: Mas pravdu, pada to, nestihl jsem si nasadit do sanek vodovahu... .-)
To Oto: Ne odkud, ale kam... na pivo prece. Abstak je abstak... :-))
To Oto: Ne odkud, ale kam... na pivo prece. Abstak je abstak... :-))
Z cyklu Ulice
(autor: Tomáš Mazur)
bez hodnocení
08:38:24 12.12.2003
Jiri: No, podle klobouku bych rekl, ze chlap se hybal. Ale ze je zaostreno na chodnik,to nepopiram. Ale kurnik, proc ja se nechavam zatahovat do takove diskuse? :-) Chlap je neostry, pes je neostry - to je fakt. Ale mne to nevadi. Ale PROC jsou neostri?? K cemu to? Na vysledku to nic nezmeni. Pokud tedy chlap je neostry JEN hloubkou ostrosti, budiz. Mas pravdu. Spletl jsem se. Jsi pokojen? :-))
Z cyklu Ulice
(autor: Tomáš Mazur)
bez hodnocení
10:32:27 11.12.2003
Walter: No jo, ale v podstate, neni to jedno? Holt vznikla ta fotka nahodou. Ale i nahodou muze vzniknout dobra a zajimava fotka. Ja tady postupne dam dalsi ze serie (nektere i ostre :-))), ale tuhle kupodivu povazuji za jednu z nejlepsich. Takze pokud nekdo pise, ze to je zamer, musim zklamat. Nebyl. Ale lituji toho... :-)
Z cyklu Ulice
(autor: Tomáš Mazur)
bez hodnocení
08:06:43 11.12.2003
To Walter: Na druhou stranu, kdyby ta fotka byla ostra cela, nebyla by to ona. Byla by strnula, bez zivota. Opravdu mne mrzi, ze fotka je neostra jen nahodou. Od vcerejska jsem konfrontoval vase nazhory se svym svedomim a priznam se, ze bych ji radeji mel neostrou ZAMERNE. Ale tak dobry bohuzel nejsem. Poznamku jsem k snimku pridal pozdeji, takze nekteri hodnotitele si ji opravdu precist nemohli.
Tulipan....
(autor: kato žlutá opice)
5 bodů
13:01:09 10.12.2003
Omyyyl, Tulipan je jeho pes... Tohle je Hombre. Zahradni architekt? Hmm, mne rikal, ze pry plemenar, ale to asi ma podle rocniho obdobi... :-)
Z cyklu Ulice
(autor: Tomáš Mazur)
bez hodnocení
12:57:31 10.12.2003
To Jiri Brezina: Mas pravdu. Prave z duvodu hloubky ostrosti menim filmy podle svetla. Jenze muj fotak nezvladne vice nez 1/2000s a to je pro praci pres den malo. Pokud jde o 35mm, to si nejsem zase tak jist. Mne osobne vice vyhovuje ta 50mm, protoze se lepe izoluji postavy od pozadi. Ale v tomhle pripade mas pravdu. Nicmene 35mm stejne nemam... :-)
Kato: Presne tak. Hombre. Ale Tulipan je jezevcik, tohle byl nejaky jiny sprateleny pes. Misto jsi trefil presne. Vsak jeste budou, budou :-))
Kato: Presne tak. Hombre. Ale Tulipan je jezevcik, tohle byl nejaky jiny sprateleny pes. Misto jsi trefil presne. Vsak jeste budou, budou :-))
Z cyklu Ulice
(autor: Tomáš Mazur)
bez hodnocení
11:16:22 10.12.2003
To Josef Polášek: Naprosto chapu, ze to neoslovi kazdeho. Dam sem dalsi fotky ze serie, snad i tahle vyzni casem jinak. Ja jsem taky zacatecnik.
To Stanislav Paluda: Tim si nejsem tak jisty. Kdyby tam byl cely, muselo by to byt foceno sirsim ohniskem nebo z vetsiho odstupu. To by zase ten pes byl strasne maly a zanikl by. Mozne reseni by bylo snimat sirsim ohniskem ze strany psa, ale to by byl uplne jiny snimek.
Jeste k ostrosti - pes je mirne mimo hloubku ostrosi, chlap se hybal vice, coz se pri 1/30 projevi. Jinak to neslo, svetla bylo malo. Toto je muj posledni prispevek na tema ostrost tohoto snimku :-))
To Stanislav Paluda: Tim si nejsem tak jisty. Kdyby tam byl cely, muselo by to byt foceno sirsim ohniskem nebo z vetsiho odstupu. To by zase ten pes byl strasne maly a zanikl by. Mozne reseni by bylo snimat sirsim ohniskem ze strany psa, ale to by byl uplne jiny snimek.
Jeste k ostrosti - pes je mirne mimo hloubku ostrosi, chlap se hybal vice, coz se pri 1/30 projevi. Jinak to neslo, svetla bylo malo. Toto je muj posledni prispevek na tema ostrost tohoto snimku :-))
(autor: Eduard Pataki)
5 bodů
07:59:09 01.12.2003
Nenech se zviklat, ten balkon dole je jak je. Nemusi byt prece vsechny fotky jak z kopirky s balkonem ve zlatem rezu, ne? Leveho horniho rohu jsem si vsiml az po precteni komentaru. Mne tam vubec nevadi. Rekl bych, ze je prijemne rusivy. Maly kousek neceho jineho v sede plose. Nechci tady rozpoutavat vasne digital x klasicka, ale jak se tak divam na tvoje fotky, tohle spis namet pro kvalitni CB film.
(autor: Eduard Pataki)
5 bodů
07:50:25 01.12.2003
Výborný nápad, minimalistické pojetí i kompozice. Název bych tomu žádný nedával. Každý si v tom může najít něco jiného a název může svádět. Potřebuje vůbec TAKOVÁTO fotka název?
Směr ruský tankodrom
(autor: Jan Pala)
5 bodů
08:19:01 26.11.2003
krásný záběr. Kompozičně i zachycením okamžiku. Dokonce ani lyžař nedisponuje klasickými Karbusického doteky... :-) Před pár dny jsem psal, jak dostat spád kopce na fotku... no tak nějak. :-) Závidím.
Před dopravním oddělením
(autor: Katka Schnablová)
5 bodů
09:31:21 24.11.2003
Název k tomu nesedí. Mohlo to být kdekoli. Ale skvělá momentka. Závidím! :-)
spomienka na zimu
(autor: Ľubo Rájelo)
3 body
09:20:49 24.11.2003
Pohledy dolů vyjdou vždycky ploše. Stejně tak nahoru do svahu. Aby měl divák informaci o sklonu, musíš snímat z boku. V levé horní části snímku nad lyžařem je to vidět. Tam je zřetelně jasné, jaký spád ten kopec má. Bohužel, udělat dobrou fotku z takévho prostředí vyžaduje detailní znalost terénu a spolupráci s lyžaři. Musí se to pečlivě aranžovat. Tady by pomohlo sjet níže na úroveň toho lyžaře, zalehnout na svah a vzít to širokáčem (17-20mm - což ten tvůj olympus neumí). Ale abych nevypadal jako Vševěd - mně se taky žádná nepovedla... :-((
Rano
(autor: Jan Parkman)
bez hodnocení
09:04:56 18.10.2003
Ale bez toho slunce v záběru by to bylo tajemnější
malí narcisové :)
(autor: Michal Petřík)
4 body
15:43:39 15.09.2003
Mně se to líbí. Taky bych řízl tu vlnu nahoře.Panoramatický formát mi k tomu sedí více. Líbí se mi kompozice těch ptáků, škoda, že ten nahoře vykročil. Pokud jde o ostrost, s krabičkou typu C-700 se zázraky dělat nedají. Pokud to, v čem ptáci stojí je opravdu mokrý písek a nikoli tuhnoucí beton, pak je zázrak, že ten Olympus vůbec zaostřil. :-)
holka z daleka
(autor: Ales Berka)
5 bodů
08:54:18 22.08.2003
Je to fotka reportážního charakteru, takže pozadí si těžko vybereš. Vykukující hlava ruší, ale je to zachycený děj, není to aranžovaný záběr. Líbí se mi pohybová neostrost v kontrastu s tanečnicí v popředí. Žlutě zbarvený záběr má asi na svědomí osvětlení, které potlačilo světlo blesku (pokud to bylo foceno s bleskem). Ale nemám pocit, že by záběr nějak degradovalo. Stejně jako středová kompozice není na závadu. Právě naopak, tanečnice jako by byla v centru dění. Rozhodně je to fotka o něčem. Výborný záběr.
Portrét jelena
(autor: Jan Veber)
5 bodů
14:59:32 25.07.2003
Super záběr a nádherný kus. Jak byl daleko?
...mená lodí stratených...
(autor: j p)
bez hodnocení
11:50:58 29.05.2003
Místo je super. Ale být to třeba někdy po ránu, s oparem, to by i to neosté pozadí vyznělo jinak.