- Technická data:
- HW:
Canon EOS 10D- EF 17-40mm f/4L USM
- EF 50mm f/1.4 USM
- EF 85mm f/1.8 USM
- EF 70-200mm f/4L USM
SW:
Paint Shop Pro 8.10 - EF 17-40mm f/4L USM
- Poznámky a vzkazy:
- Letadýlko jen tak...
Byli u nás na návštěvě soudruzi z bývalé NDR :) - Popis:
- Klíčová slova:
- exif
Luděk Souhrada | 23:03:25 04.10.2004 | |
Musim to napsat a protože mě to rozčiluje - to neni žádný letadýlko to je PIRÁT!!!!!! :))))
Tr. Lubomír Vlk | 11:44:55 10.09.2004 | |
...když dva fotí totéž, není to totéž... ...na photopostu je velké množství nejrůznějších barevných letadel a letadýlek sejmutých teleobjektivem... ...a ve většině případů mne sice zaujme obsah, nikoliv však forma...
Tome, ale Tvých fotogrfií barevných letadýlek a letadel je to jinak... ...cítím u nich Tvůj po dlouhá léta skrývaný a teprve relativně nedávno - Tvým vstupem na photopost prezentovaný velký cit pro kompozici a smysl pro přirozený foto-grafický obraz...
Vzpomněl jsem si na film Amadeus a na kameru mistra Ondříčka, za kterou si odnesl Oskara, a na to, že mne z počátku vrtalo v kedlubně proč, protože film mne sice ohromně nadchnul ihned, ale kamera byla přece úplně normální - vůbec ničím zvláštním (narozdíl od mnohých kamer atlrenativní "klubové" filmové scény) mne vlastně nezaujala - žádné avantgardní - efektní pohledy z efektní perspektivy, žádné šokující obrazové experimenty... ...až po čase mne došlo, že právě toto je velké umění, protože vyrábět různé kamerové avandgardní úhly pohledu je vlastně snažší, než pracovat s kamerou tak, aby divák zcela zapomněl, že bylo s kamerou jakkoliv pracováno a byl ničím (ničím graficky kontraproduktivním ve filmovém obraze) zcela nerušen a byl nenáslině vtažen do děje, jako divák, který přestává být divákem, protže se pohybuje jakoby přímo ve filmové realitě...
Tome, a tak nějak podobně je to u mnohých Tvých fotografií...
Mnohé působí jakoby normálně... ...ale ono takhle správně "normálně" fotit není jednoduché...
...často jde o jemné obrazové detaily, a buď fotograf fotí tak, že vše přirozeně sedne na své místo, anebo je tam jen něco málo trošičku nesprávně, a to téměř neviditelné (pro spoustu lidí naprosto nedůležité) málo nakonec zbortí celý výsledný dojem z fotografie, tím pádem odsouzené k vyhození do koše (a takových příkladů je na photopostu tisíce...)
Tome, u Tvých fotografií se mi mj. líbí právě to, že vždy u nich vše sedne na své místo...
...i když: vždyť hora Raná je v reálu přece mnohem větší...! Tome, proč jsi ji tak ořezal? ,O)))
pes: tjo, soudruzi z bývalé NDR mají sice rudý, ale jinak parádní stroj! ... =O)
Tome, ale Tvých fotogrfií barevných letadýlek a letadel je to jinak... ...cítím u nich Tvůj po dlouhá léta skrývaný a teprve relativně nedávno - Tvým vstupem na photopost prezentovaný velký cit pro kompozici a smysl pro přirozený foto-grafický obraz...
Vzpomněl jsem si na film Amadeus a na kameru mistra Ondříčka, za kterou si odnesl Oskara, a na to, že mne z počátku vrtalo v kedlubně proč, protože film mne sice ohromně nadchnul ihned, ale kamera byla přece úplně normální - vůbec ničím zvláštním (narozdíl od mnohých kamer atlrenativní "klubové" filmové scény) mne vlastně nezaujala - žádné avantgardní - efektní pohledy z efektní perspektivy, žádné šokující obrazové experimenty... ...až po čase mne došlo, že právě toto je velké umění, protože vyrábět různé kamerové avandgardní úhly pohledu je vlastně snažší, než pracovat s kamerou tak, aby divák zcela zapomněl, že bylo s kamerou jakkoliv pracováno a byl ničím (ničím graficky kontraproduktivním ve filmovém obraze) zcela nerušen a byl nenáslině vtažen do děje, jako divák, který přestává být divákem, protže se pohybuje jakoby přímo ve filmové realitě...
Tome, a tak nějak podobně je to u mnohých Tvých fotografií...
Mnohé působí jakoby normálně... ...ale ono takhle správně "normálně" fotit není jednoduché...
...často jde o jemné obrazové detaily, a buď fotograf fotí tak, že vše přirozeně sedne na své místo, anebo je tam jen něco málo trošičku nesprávně, a to téměř neviditelné (pro spoustu lidí naprosto nedůležité) málo nakonec zbortí celý výsledný dojem z fotografie, tím pádem odsouzené k vyhození do koše (a takových příkladů je na photopostu tisíce...)
Tome, u Tvých fotografií se mi mj. líbí právě to, že vždy u nich vše sedne na své místo...
...i když: vždyť hora Raná je v reálu přece mnohem větší...! Tome, proč jsi ji tak ořezal? ,O)))
pes: tjo, soudruzi z bývalé NDR mají sice rudý, ale jinak parádní stroj! ... =O)
Petr Kasík, PPP | 10:09:30 09.09.2004 | |
se,se,se se mi taky zasekává klávesnice :-)) , no tak dobře, no :-)
Petr Kasík, PPP | 09:58:34 09.09.2004 | |
.. a klidně bych to nahoře uříznul, já vím, je to fullframe, tak ostři na horní bod :-)))))
Tom B/W Barva | 09:57:55 09.09.2004 | |
Petr>> :))) no, no, no... Ale dobře, začnu to kombinovat..., teď sháním nějaké fotogenické "pilotky"... ;o)