Vkládat stále dokola znovu a znovu i to nejhorší co kdys vyfotil, to umíš, ale odpovídat ne? Byl bych pro ban normálně regulerní. (budu rád za hlasování ostatních)
When the time comes to leave something behind [Luděk Horáček | | ] Luděk Horáček | | | 15:14:25 23.01.2024
Spíš právě naopak, aby to tak dobře nešlo. :-)
Aneb z tohoto držáku se neodvíjí tak snadno jako u držáku v podobě "tyčky". Nebliká to, ale nablikáno je to kilovatovym zábleskem. Jsem zjistil, že ty záblesky pěkně budí luminiscenci, a je to hned, než se s tím trápit buzením luminiscence šermováním baterkou.
Před lety, v týdnu kdy mi jedna krapec hodně domlátila hlavu, jsem se několik dní po tom v noci vydal na wécko a ten výlet dopadl tak, že jsem se probral na zemi a celá rolka toaleťáku ležela vymotaná vedle mě. Něco nešlo změnit ani přes kopec smírů na přestupkových komisích, a i když mi teď už nějak občas hapruje paměť, tak jsem nezapomněl, že jsem na tom chtěl změnit alespoň to, co můžu. A todlencto je teda výsledek. :-)
Teda datum pořízení 15. 9. 2012.
Ale krom toho teda opět po už druhou dekádu od pořízení vkládáno stále to stejné odpadkové focení stále znova a znova a dokola a dokola.
Podle mě je primárně otázkou, jestli to tolerovat, ale teda pak už mě docela udivuje, že se někdo při tom pozastaví nad použitím blesku. Není to spíš o pozastavení se, jestli si autor zaslouží takovou pozornost krom nanejvýš patřičné nulové bodové hodnoty beze slova?
(ano sám jsem se víc rozepsal, ale ničemnost jakou Miloslav předvádí svým jednáním vůči komunitě, se mi hnusí, tak jak ten blesk)
Ony jsou dost naňahnany u sebe u středu květu. A neměl jsem na to moc času, proto je to jak je. Kompozici bych asi řešil spíš poskládáním ještě většího počtu tyčinek z okolí než redukcí.
Romane, dík za připomínku dob PSEU, kde dovolit si urazit ješitnost Vierky (třeba přímočarým názorem bez obalu) a nemalé skupiny dalších obdobných, setkalo se hned s lavinou pomstiček i od zbytku skupiny "kupců s body". :-)
Miloslave: tak to by mě teda hodně zajímalo, kterou úpravu myslíš. Jsou tam totiž dvě. Nejvíc se pohnulo v postprocesu s kontrastem, a pak mírně s barvama, jinak nic. Viz. přiložený printscreen původního raw souboru.
70-200 je na detailnější záběr málo. Ten včerejší je na 2000 mm s mírnym ořezem, takže na 1.5 crop pro stejný záběr by to chtělo cca 1200 mm. Nebo jak píše Sam, komponovat měsíc do širšího záběru (on je ten měsíc tak nějak furt stejný, takže se dá říct, že jen "omáčka" kolem něj z toho může udělat zajímavější snímek).
Luděk Horáček |
Vkládat stále dokola znovu a znovu i to nejhorší co kdys vyfotil, to umíš, ale odpovídat ne? Byl bych pro ban normálně regulerní. (budu rád za hlasování ostatních)
Luděk Horáček |
Luděk Horáček |
Luděk Horáček |
Luděk Horáček |
Aneb z tohoto držáku se neodvíjí tak snadno jako u držáku v podobě "tyčky". Nebliká to, ale nablikáno je to kilovatovym zábleskem. Jsem zjistil, že ty záblesky pěkně budí luminiscenci, a je to hned, než se s tím trápit buzením luminiscence šermováním baterkou.
Před lety, v týdnu kdy mi jedna krapec hodně domlátila hlavu, jsem se několik dní po tom v noci vydal na wécko a ten výlet dopadl tak, že jsem se probral na zemi a celá rolka toaleťáku ležela vymotaná vedle mě. Něco nešlo změnit ani přes kopec smírů na přestupkových komisích, a i když mi teď už nějak občas hapruje paměť, tak jsem nezapomněl, že jsem na tom chtěl změnit alespoň to, co můžu. A todlencto je teda výsledek. :-)
Luděk Horáček |
//12in.cz/PF2024
světlejší rok 2024 přeji
Luděk Horáček |
Luděk Horáček |
Teda datum pořízení 15. 9. 2012.
Ale krom toho teda opět po už druhou dekádu od pořízení vkládáno stále to stejné odpadkové focení stále znova a znova a dokola a dokola.
Podle mě je primárně otázkou, jestli to tolerovat, ale teda pak už mě docela udivuje, že se někdo při tom pozastaví nad použitím blesku. Není to spíš o pozastavení se, jestli si autor zaslouží takovou pozornost krom nanejvýš patřičné nulové bodové hodnoty beze slova?
(ano sám jsem se víc rozepsal, ale ničemnost jakou Miloslav předvádí svým jednáním vůči komunitě, se mi hnusí, tak jak ten blesk)
Luděk Horáček |
Luděk Horáček |
Luděk Horáček |
Luděk Horáček |
Miloslave: tak to by mě teda hodně zajímalo, kterou úpravu myslíš. Jsou tam totiž dvě. Nejvíc se pohnulo v postprocesu s kontrastem, a pak mírně s barvama, jinak nic. Viz. přiložený printscreen původního raw souboru.
Luděk Horáček |
Luděk Horáček |
Luděk Horáček |
Luděk Horáček |
Luděk Horáček |
Luděk Horáček |
Luděk Horáček |
Luděk Horáček |