V té destičce je díra ucpaná objektivem. ;-)
Mech mezi objektivem a bajonetem (foťákem) je uvnitř černý. Jsou to dvě vrstvy látky, z venčí červená, zevnitř černá. Světlo by se možná při delší expozici nějaky parazitní přes ty látky dostalo, ale je to na focení z ruky, protože přední destička nemá žádnou fixaci, takže je potřeba exponovat to co se udrží z ruky.
Samozřejmě volnost pohybu je úplná, takže nejen shift (posuv optické osy), ale i tilt (rotace optické osy) a ostření (vzdálenost objektivu a snímače).
EXIF je u těchhle objektivů trochu zavádějící. Konkrétně co se týká clony a ohniska. Většinou to bývá z elektronickyho objektivu předtím na těle nasazenyho. Ale jinak samozřejmě se s tím fotí v manuálním režimu expozice, protože žádný přenos clony se nekoná. Nastaveny expoziční parametry čas a ISO odpovídají tomu co se v manuálním režimu při focení bylo skutečně nastaveny.
Nudloid, tím, že jen kousek (chybí šest podobných řad směrem dolů), tak prostě jde jen o ukázku. Výsledek ještě není hotov, účel by měl mít snad i dekorativní, podobně jak abstrakce (jednomu a jinde to trefně připomnělo píchačky z dob totalitních).
Za mých mladých let patřilo k netiketě nefotit lidi při jídle, protože to pak dopadne třeba takto, že pán vypadá jak ... třeba po mrtvičce či jinak mentálně ne moc důstojně.
Jen si tak říkám, že pro nepohoršení ujišťuju, že v názvu nad písmenkém cé nechybí háček. A jinak jsem si vygooglil, snad správně co jsem položil na stůl, že jde o ventil k tlumení vodního rázu.
A snad ten obdiv nezadupu úplně pod zem, když napíšu, že "šedou" z tiffů čtu natvrdo někde z první třetiny souboru a nejdřív jsem vybíral tři byty a vyšší byte 16bit hodnoty jsem určoval tak, že jsem tam měl podmínku pokud je hodnota vyšší než následující, je to vyšší byte. :-D (nějak jsem to nedomyslel, že ty světle šedy hodnoty můžou mít i v nižším byte vyšší hodnotu než v tom vyšším. A pak mi to blikalo ještě víc než jak to bylo nafoceno....)
Je vidět, že někdy ani pěkny světlo nepomůže. Tady je to rozhodně čím víc snímků, tím víc Adidas. Tedy matika je neúprosná, násobek nuly ve výsledku na víc nevydá, a tak jakákoli kvantita vede stále ke stejnému výsledku.
*odkaz bohužel není správný (vkládání stejného ovšem na faktu moc nemění, to probíhá) ... odkaz se povedlo vložit na to stejné díky "způsobu listování galerií", kdy šipka zpět skočí na stejné místo, pokud si člověk prohlíží, někdy si nevšimne, že místo na šipku vpřed, která na daném místě před tím byla, je pod kurzorem šipka zpět...
Luděk Horáček |
Luděk Horáček |
Luděk Horáček |
Luděk Horáček |
Pufpuf
Luděk Horáček |
Luděk Horáček |
*co v manuálním režimu
Luděk Horáček |
(je tam i interaktivní pohled)
V té destičce je díra ucpaná objektivem. ;-)
Mech mezi objektivem a bajonetem (foťákem) je uvnitř černý. Jsou to dvě vrstvy látky, z venčí červená, zevnitř černá. Světlo by se možná při delší expozici nějaky parazitní přes ty látky dostalo, ale je to na focení z ruky, protože přední destička nemá žádnou fixaci, takže je potřeba exponovat to co se udrží z ruky.
Samozřejmě volnost pohybu je úplná, takže nejen shift (posuv optické osy), ale i tilt (rotace optické osy) a ostření (vzdálenost objektivu a snímače).
EXIF je u těchhle objektivů trochu zavádějící. Konkrétně co se týká clony a ohniska. Většinou to bývá z elektronickyho objektivu předtím na těle nasazenyho. Ale jinak samozřejmě se s tím fotí v manuálním režimu expozice, protože žádný přenos clony se nekoná. Nastaveny expoziční parametry čas a ISO odpovídají tomu co se v manuálním režimu při focení bylo skutečně nastaveny.
Luděk Horáček |
Luděk Horáček |
Luděk Horáček |
vs
Cit.: "ještě jsem od něj myslím luisifer neviděl fotku která by mě zaujala"
Tak bartis, co z toho je pravda? Obojí ne, jen nevím, ve kterém z těch dvou citátu lžeš.
Děkuji za info
Luděk Horáček |
//x.com/h_ludek/status/1853069467779019211?t=q1AwEFBHY0qu90coxQNYTA&s=19
Luděk Horáček |
Luděk Horáček |
Luděk Horáček |
Luděk Horáček |
Luděk Horáček |
Luděk Horáček |
A snad ten obdiv nezadupu úplně pod zem, když napíšu, že "šedou" z tiffů čtu natvrdo někde z první třetiny souboru a nejdřív jsem vybíral tři byty a vyšší byte 16bit hodnoty jsem určoval tak, že jsem tam měl podmínku pokud je hodnota vyšší než následující, je to vyšší byte. :-D (nějak jsem to nedomyslel, že ty světle šedy hodnoty můžou mít i v nižším byte vyšší hodnotu než v tom vyšším. A pak mi to blikalo ještě víc než jak to bylo nafoceno....)
Luděk Horáček |
Luděk Horáček |
Luděk Horáček |