Ivan Majercak: Ano. To je jádro pudla. Taky by mě zajímalo, co za tím vidí samotný autor. Já v tom nic najít nemůžu... a to jsem se chvilku snažil. Asi jsem veškerou pozitivní energii vyplýtval u Tomana.
Byl jsem se mrknout na fotku Ivana Ruska (tu s modrým sněhem), jestli mu to tam áčka nerozválcovaly, páč tady mi ta barva teky nepřijde košer. Byl jsem zkalmán, že jsem tam Řihoška nenačapal. :) Našel jsem tam jen Winklera a Szépeho. Tak škoda... vtip nebude.
Mám pocit, že podobné záběry celekem zásadně ovlivňují celkovou životnost čipu. Tak moc často neriskuj. ;o) Tyhle fotky za případné peripetie moc nestojí.
Radek: Nemyslel jsem na oteplení scény, spíš odlesk hladiny a na to Moose nepotřebuješ. Tzn. že to bylo asi tou denní dobou. Intenzita odlesku byla asi moc silná. Na to technika už nestačí... tam pomůže jen volba jiného stanoviště.
Když pominu to světlo... a jiné, tak nejhůř na mě působí lokální doostření a v podstatě silné přeostření v oblasti oka. Barvy nejspíš dosytily křivky. Celkem zarážející je ale vzhledem k použité technice ten barevný šum. Promiň, ale imho je to pěkně dopatlaná a zkažená fotka. Mrknul jsem pro jistotu vedle na toho hada a ten vypadá o poznání přirozeněji, takže tohle beru spíš jen jako šlápnutí vedle.
Petr Hořice |
Byl jsem se mrknout na fotku Ivana Ruska (tu s modrým sněhem), jestli mu to tam áčka nerozválcovaly, páč tady mi ta barva teky nepřijde košer. Byl jsem zkalmán, že jsem tam Řihoška nenačapal. :) Našel jsem tam jen Winklera a Szépeho. Tak škoda... vtip nebude.
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |